شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
از بین بردن چربی شکم بدون بازگشت؟- آسمان فیتنس

از بین بردن چربی شکم بدون بازگشت؟- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 1 دیدگاه

از بین بردن چربی شکم بدون بازگشت - آسمان فیتنس

از بین بردن چربی شکم بدون بازگشت راهکارهای دارد که بهتر است با دقت مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

سیزده روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی-درمان چاقی و کاهش وزن

برای کاهش چربی چه باید کرد ؟

سوال خیلی از دوستانی که با ما تماس می گیرن سوال بالاست . 

درود به همگی خوبان امیدوارم حالتون خوب باشه . در این مقاله میپردازیم به مسائل چاقی هر روزه به تعداد افرادی که از چربی و بزرگ بودن شکمشون شکایت دارن اضافه میشه   شکم بزرگ ازدید دیگران نه تنها چیپو زشت بنظر میرسد   بلکه موجب بروز مشکلات بسیاری اعم از قلبی و عروقی – دیابت –فشار خون التهابات مزمن و غیره میشود   ;که خیلی سریع باید در صدد بهبودش باشیم و زیبایی از دست رفته مون برگردونیم .  مگه آدم چند بار زندگی میکنه که نخواد زیبایی رو تجربه کنه !؟  

سیزده روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی-زومبا-سینه بانوان-اسکوات-فیتنس زنان و حرکات فیتنس بانوان-دستگاه بدنسازی

 

قبل از هر چیزی باید بدونیم که چربی شکم از اون دسته چربیاس که قبل از همه میاد اخر از همه میره پس باید برای رفتنش حوصله داشته باشیم و اما بدن انسان یک منطق کلی در رابطه بادریافت و مصرف کالری داره اونم اینه که اگر شما بیشتر از نیاز بدن غذا بخورید   و یا کمتر از غذایی که مصرف کردید فعالیت کنید این کالری اضافی   بشکل چربی در بدن انباشته میشود .  

اولین راه برای کاهش چربی شکم اینه که میزان فعالیت بدنی را بیشتر و از حجم غذای دریافتی بکاهیمهیچ وعده غذایی را حذف نکنیم زیراچرخه سوخت و ساز به تغذیه منظم وابسته است .   تمرینات هوازی رو به صورت اینترال در تناوب های 1 یا 2 دقیقه ایی با سرعت های مختلف انجام دهید   و تمرینات مقاومتی رو نیز بشکل فول بادی یا دایره ای اجرا کنید .   در تغذیه روزانه هوشمند باشید از مصرف غذای پر چرب خوداری کنید و چربی های سالم نظیر گردو بادام زمینی زیتون و .....را در برنامه خود بگنجانید از طرف دیگر مصرف قندهای ساده را به حداقل برسانید   و از کربوهیدرات پیچیده مانند نان جو و سبوس دار – سیب زمینی –سبزیجات و فیبرها بهره بگیرید .

جربی شکم

اینها با جذب آهسته باعث میشوند دیر تر احساس گرسنگی بکنید   .بدنبال میانبرهایی چون رژیم کتوژنتیکو غیره نرید چون برای همیشه قابل انجام نیستند !  

خوبه بدونید چربی شکم در بدن خانم ها و آقایون بشکل های متفاوتی ذخیره میشودهورمونی تحت عنوان استروژن باعث میشه چربی در نیم تنه پایین و در قسمتها یشک پهلو باسن و ران ذخیره بشه   . این هورمون در بدن خانم ها تا یائسگی بالاست و هر قدر سطح این هورمون کمتر بشه چربی بسمت بالا تنه مهاجرت میکند  

  1. چربی زیر جلدی که نمای زشتی به بدن میدهد اما خیلی خطرناک نیست .
  2. چربی احشایی که در ارگانهای داخلی بدن جمع میشه و بسیار برای سلامتی خطر آفرینه و باید هر ه زودتر بدنبال راهکار باشید !!!  
  3. شکم عصبی /استرسی :   هورمون کوتیزول یا استرس مسئول پرخوری عصبی و تجمع چربی از نوع بد در بدن اینگونه افرد است.  
  4. شکم هورمونی : ا   گر علیرغم رژیم عادی و فعالیت بدنی منظم شرایط فیزیکی به سمت چاقی پیش برود میتونه یکی از دلایل بهم خوردن سطح هورمون های بدن به ویژه تیرویید- انسولینتستوسترن و استروژن باشه که پس از تشخیص پزشک در صدد رفع آبرایید .
  5. شکم سفت و متورم/الکلی :افراد ایندسته باید رفتارهای پر خطر نظیر دخانیات و الکل در قالب اب جوشراب و....   را ترک کرده چون کالری زیادی به بدن انها تحمیل کرده و با کاهش سطح تستوسترون   موجب تحلیل عضلات میشود و با مصرف سبزیجات فیبر پروبیوتیک ها واب بسیتر   در کنار رژیم غذایی و ورزش بدنبال درمان خود باشند .
  6. شکم بارداری:مادران عزیز میبایست در دوران بارداری همواره سطح انسولین و دیابت رو در بدنشون برسی و کنترل کنند   و از بی تحرکی و پر خوری بپرهیزند و بعد از زایمان حتما تمرینات منظم   ورزشی رو شروع کنند .  

چربی شکم

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.