شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
بهترین قیمت دستگاه بدنسازی شکم، پهلو و کرانچ خانگی و باشگاهی

بهترین قیمت دستگاه بدنسازی شکم، پهلو و کرانچ خانگی و باشگاهی

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 3 دیدگاه

 دستگاه شکم را در تصویر زیر مشاهده کنید

 

دستگاه شکمی که مشاهده میکنید معروف به شکم خرگوشی است. از ناحیه پشت جای وزنه دارد و میتوان برای فشار بیشتر در قسمت های مختلف شکم وزنه اضافه کرد.خصوصیت این دستگاه شکم قابل چرخش به چپ و راست است وفشار زیادی را به پهلو ها وارد میکند. دستگاه شکم خرگوش هم می توان در باشگاه و هم می توان در خانه استفاده شود.

 طرح جدید میز شکم مدرج با بهترین کیفیت و ساخت استاندارد که داری تغییر زاویه شانه ایی میباشد که استفاده از این میز را راحت تر کرده و داوم آن را بیشتر و همچنین استفاده از قاب برای تشک این دستگاه علاوه بر زیبایی کیفیت را بیشتر از قبل بالا برده است .  

دستگاه بدنسازی شکم خانگی

تصویر بالا دستگاه بدنسازی شکم خانگی را مشاهده می کنید این دستگاه به ظاهر ساده است ولی در واقع حرکات زیادی را پوشش می دهد . با استفاده از این دستگاه هم شکم و هم پهلو را می توان ساخت و عضلات شکم و پهلو را تقویت کرد .

میز شکم

 

با رعایت این 18 نکته با چربی‌های شکم و پهلو خداحافظی کنید

1. هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید 2. بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید 3. قند رژیمی را جایگزین کنید 4. اکثرا از برنج قهوه‌ای به ‌جای برنج سفید استفاده کنید 6. هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید 7. شام‌تان را تا ساعت ۷:۳۰‌ شب بخورید 8. پنج‌بار در روز میوه و سبزیجات مصرف کنید 9. میزان مصرف غذاهای نمکی را کم کنید 10. ادویه‌های بیشتری به غذاهای‌تان اضافه کنید 11. آجیل را فراموش نکنید 12. مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید 13. هنگام گرسنگی آب بنوشید 14. صبح‌ها ورزش کنید تا انرژیتان دوبرابر شود 15. صبحانه مفصلی بخورید 16. حداقل ۴۵ دقیقه در روز تحرک داشته باشید 17. سعی کنید در برنامه ‌تان، تمرینات کاهش وزن هم داشته باشید 18. کاری نکنید که ورزش برای‌تان به کاری کسل‌کننده و یکنواخت تبدیل را چاشنی ورزش خود کنید.

برنامه شکم برای مبتدی ها و حرفه ای ها

در این قسمت ما دو برنامه بدنسازی برای شکم آماده کرده ایم که شما عزیزان می توانید از این برنامه ها در انتهای تمرین خود استفاده کنید .

برنامه تمريني شكم حرفه اي

شكم با وزنه روی ميز شيبدار 3*15 شكم خلبانی پا صاف 4*15 شكم با وزنه روي زمين 3*15 پهلو چرخشی با هالتر 5 دقيقه پلانك 3 ست سی ثانيه ای

برنامه تمريني شكم مبتدي

شكم روی زمين 3*15 شكم روی ميز شيبدار 3*15 شكم خلبانی پاجمع 3*15 زیر شکم خوابیده 3*15 پهلو دمبل 3*15 توضيحات اين برنامه بايد 2 روز در هفته و با فاصلی زمانی يكسان باشه. مثلا شنبه و سه شنبه تمرینات شکم را انتهای تمرینات خود انجام دهید.

با کلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

و همچنین میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و با خریداران این محصول آشنا شوید. روی کلمه (asemanfitness1)کلیک کنید.

جهت دریافت برنامه تمرینی میتوانید عضو کانال فیتنس ما شوید.

روی کلمه(fitnessaseman)کلیک کنید.

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.