شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
تمرین با وزنه برای حفظ سلامتی

تمرین با وزنه برای حفظ سلامتی

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 0 دیدگاه

تمرین با وزنه برای حفظ سلامتی

مزایای تمرین با وزنه :

1)کمر درد: علل مختلفی می توانند باعث کمر درد شوند،اما شایع ترین علت آن،ضعف عضلات پشت و قسمت کمر می باشد.اگر عضلات این قسمت از بدن به اندازه ی کافی قوی باشند،باعث می شوند که فشار زیادی برستون فقرات و مهره ها وارد نشود و در نتیجه از احتمال بروز کمر درد جلوگیری می شود.

2)سردرد ها :اکثر سردرد ها به علت فشارهای عصبی و استرس ها ایجاد می شوند.این فشارهای عصبی باعث افزایش تدریجی فشار در قسمت گردن و شانه ها شده و عروق خونی را منقبض می کند.با انجام تمرینات منظم می توان از این سردردها خلاص شد.

3)بیماری های قلبی:انواع مختلفی از بیماری های قلبی وجود دارد که بعضی از آنها ژنتیکی و ارثی بوده و بعضی دیگر به طور اکتسابی ایجاد شده اند.ثابت شده است که انجام تمرینات منظم می تواند احتمال بروز بیماریهای قلبی را بسیار کاهش داد.

4)پیچ خوردگی و کشیدگی عضلات:اگر باتمرینات منظم باعث شویم که عضلات،تاندونها،لیگامانها و مفاصل از قدرت خوبی برخوردار شده و انعطاف پذیری مناسبی داشته باشند،هیچگاه به آسانی دچار پیچ خوردگی و کشیدگی عضلات نخواهیم شد. 5)بی خوابی:افرادی که دائما نشسته اند و نگران هستند معمولا دچار بی خوابی می شوند.تمرینات منظم می تواند باعث از بین رفتن بیماری بی خوابی شده و خواب خوبی را برای شما ایجاد کند.

6)چاقی:این مسئله را همه می دانند که افراد چاق کمتر از افراد لاغر تحرک دارند.تمرینات منظم نه تنها باعث از بین رفتن چربی اضافه بدن می شود ،بلکه در تنظیم اشتها نیز نقش موثری دارد. 

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.