شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
خرید تجهیزات بدنسازی بادی تن Body Tone

خرید تجهیزات بدنسازی بادی تن Body Tone

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 2 دیدگاه

بادی تن Body Tone و خرید تجهیزات ورزشی بدنسازی Body Tone از گروه ورزشی آسمان فیتنس

تماس با ما

09127464157  

  02165583820

بادی تن Body Tone با بیش از 20 سال تجربه در ساخت تجهیزات بدنسازی اکنون می توان به جرات گفت که دستگاه های ورزشی بادی تن اعم از دستگاه های وزنه آزاد ، دستگاه های هوازی و دستگاه های سیم کش جزء بهترین تجهیزات ورزشی هستند . محصولات برند بادی تن به قدر موشکافه طراحی شده است که ناخود آگاه انسان رو به خود جذب می کند. این جذاب بودن اصلا از لحاظ ظاهری نبوده بلکه به معنی حرفه ای بودن و کامل بودن دستگاه می باشد . حتی این ریزبینی را در رنگبندی تجهیزات ورزشی برند بادی تن می توان دید.   برای نمونه تعدادی از تصاویر تجهیزات ورزشی بادی تن را برای شما عزیزان نمایش می دهیم . به خوبی می توان دریافت که این تجهیزات از کیفیت ، زیبایی و ظرافت و داوم خوبی برخوردار هستند.

هاگ پا بادی تن Body Tone

دستگاه هاگ پا بادی تن به انگلیسی Body Tone

یکی از شاخصترین نمونه های هاگ پا در بازار لوازم ورزشی بدنسازی می باشد . متریال استفاده شده در این دستگاه از بهترین متریال موجود در بازار است و از طراحی بسیار عالی و مدرنی نیز برخوردار است . این مدل از هاگ پا بادی تن از بین مدل های موجود در بازار همیشه جزء پر فروش ترین دستگاه های هاگ بوده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید از طریق پل های ارتباطی در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.         

پرس پا طرح بادی تن Body Tone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه پرس پا بادی تن Body Tone

از موفق ترین نمونه های پرس پا در بازار می باشد. با یک نگاه می توان به طراحی زیبا و مدرن دستگاه پی برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید از طریق پل های ارتباطی در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.   شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و خرید تجهیزات ورزشی بدنسازی از طریق صفحه تماس با ما و پل های ارتباطی موجود در آن صفحه با ما در ارتباط باشید .

صفحه رسمی آسمان فیتنس : asemanfitness1@

  پایدار و ورزشکار باشید . گروه ورزشی آسمان فیتنس

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.