شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی قفسه سینه دو کاره

دستگاه بدنسازی قفسه سینه دو کاره

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 1 دیدگاه

دستگاه قفسه سینه دو کاره را در شکل زیر مشاهده بفرمایید.

دستگاه قفسه سینه دو کاره طرح بادی استرانگ

دستگاه قفسه سینه دو کاره در رنگ های مختلف تولید گروه ورزشی اسمان است.این مدل دستگاه دارای دو نوع قاب فلزی و abs است رنگ دستگاه به سلیقه مشتری قابل تغییر است همچنین کاور. دستگاه قفسه سینه دو کاره که مشاهده میکنید دارای بازوی محرک است. واین امر کمک زیادی در فشار مرکزی سینه کرده است همان طور که مشاهده میکنید در ساخت این دستگاه از تکنولوژی خم استفاده شده است. و این مورد مقاومت دستگاه را بسیار بالا برده است.

 

قفسه سینه تکنو جیم

دستگاه قفسه سینه دوکاره-دستگاه بدنسازی قفسه فلای دو کاره قفسه فلای دو کاره[] منظور از دو کاره بودن در قسمت بالای دستگاه اهرم بازویی قابل جابجا شدن است. و میتوان به عنوان حرکت نشر استفاده شودو همچنین زین دستگاه قابل جابجا شدن است و تمامی قد ها تعبیه شده است.

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

وهمچنین میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و با خریداران این محصول اشنا شوید. روی کلمه (asemanfitness1)کلیک کنید. [caption id="attachment_229" align="aligncenter" width="300"]دستگاه قفسه سینه دو کاره-کاتالوگ کاتالوگ[/caption] جهت دریافت برنامه میتوانید عضو کانال فیتنس ما شوید. روی کلمه(fitnessaseman)کلیک کنید. سوپرست های انفجاری سینه بالاسینه دمبل پرس + قفسه پرس زیر سینه هالتر + پارالل پرس سینه تخت دمبل + قفسه شنا سوئدی + کراس اور

علل کوچکی سینه خانم ها

علل هورمونی:

الف: هورمون های فولیکولین-لوتئین:( که هر دو از هورمون های تخمدان هستند ) و در صورت کمبود آن ها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند. ب: کم کاری تیرویید و هیپوفیز :نیز عامل بسیار نیرومندی محسوب می گردد. در کل کمبود هورمون های تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی پستان هااست. لاغری مفرط: افراد لاغر کلا بافت چربی در بدنشان کم است و همچنین هورمون های جنسی در بدنشان کمتر از افراد عادی است که این امر باعث کوچک بودن پستان می گردد. رژیم لاغری و سوء تغذیه : مخصوصا" در خانم های چاقی که بدون برنامه علمی بطور ناگهانی شروع به کم کردن وزن می کنند چربی های بدن کاهش می یابد و چون پستان نیز مقدار زیادی بافت چربی دارد کوچک می گردد و همچنین چروکیده و افتاده می شود. در این افراد چون کوچکی پستان بدنبال رژیم غذایی بوده است بنابراین با توقف رژیم غذایی و برگشت به حالت عادی واستفاده از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد. البته ممکن است کمی افتادگی در پستان ها باقی بماند. ژنتیک: این مورد شایع ترین علت کوچکی پستان ها در خانم ها می باشد. و معمولا" به کرم ها و قرض های گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و این مواد به هیچ عنوان باعث رشد پستان نمی گردند. اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، نمی توانید (مگر با عمل جراحی)، اما می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آن ها را بزرگتر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.    

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.