شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه های بدنسازی وزنه آزادmbh

دستگاه های بدنسازی وزنه آزادmbh

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 1 دیدگاه

دستگاه های وزنه آزادmbh را در شکل زیر مشاهده بفرمایید.

دستگاه بدنسازی وزنه آزاد MBH مشاهده میکنید تولید گروه صنعتی ورزشی اسمان است. رقبا خیلی تلاش کردند بتوانند همانند ما بسازند ولی با توجه به سختی ساخت و همچنین تکنولوژی هیچ گاه نتوانستند. ورزشکاران حرفه ای به خوبی میدانند که هر شرکتی قادر به تولید این نوع مدل نیست که بتواند این کیفیت را در بر بگیرد. 

اچ زیر بغل

دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد

دستگاه بدنسازی mbh وزنه آزاد

دستگاه های وزنه ازادmbh-دستگاه بدنسازی پرس سینه وزنه آزاد

دستگاه های وزنه ازاد پرس سینه وجه تمایز ما با دیگر تولید کننده های دستگاه های بدنسازی وزنه آزادmbh ایرانی این است که از تیم خبره و مهندسان حرفه ای وهمچنین تجهیزات بهتر و بروز تری داریم . در هر نمایشگاه که آسمان فیتنس حضور داشته است این مورد به وضوح دیده شده است و بسیار تعجب کردند که تمامی این دستگاه ها در ایران عزیزمان تولید می شود .  

خصوصیات دستگاه بدنسازی MBH

متنوع بودن در رنگ بندی و همچنین استفاده از تکنولوژی رنگ بروز ترین رنگ برای این نوع دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. چیزی که دستگاه بدنسازی برند MBH را مطرح می سازد این موضوع است که نسبت به دیگر برند های معروف دنیا مانند تکنو جیم ایتالیا با کیفیت و از قیمت مناسبی هم برخوردار است . خبر خوب این است که گروه ورزشی آسمان دستگاه های بدنسازی وزنه آزادmbh را با بهترین کیفیت تولید کرده و در اختیار باشگاه های بدنسازی قرار داده  

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

وهمچنین میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و با خریداران این محصول اشنا شوید. روی کلمه (asemanfitness1)کلیک کنید. تصویری که در قسمت پایین مشاهده میکنید برای عضلات سرشانه است.

 

 

دستگاه های mbh


دستگاه بدنسازی mbh وزنه آزاد

 

دستگاه ههی بدنسازی

  دستگاه های وزنه ازادmbh-دستگاه بدنسازی

جهت اموزش نوع استفاده از دستگاه ها عضو کانال ما شوید. با کلیک بر روی کلمه(fitnessaseman)شوید.  

برنامه بدنسازی سینه مدل فیتنس آندره دیو

همانند روز اول، پیش از شروع تمرینات ده دقیقه تمرینات کششی و هوازی سبک انجام دهید تا مفاصل گرم شده و ضربان قلب بالا رود. با این کار از آسیب دیدگی جلوگیری خواهید کرد و کیفیت تمرینات شما افزایش خواهد یافت. پرس بالاسینه دمبل: 4 ست، 8 - 12 تکرار در هر ست وزنه را افزایش دهید. دقت کنید سنگینی وزنه نباید در حدی باشد که نتوانید فرم درست را حفظ کنید. فراموش نکنید وزنه ها را باید آهسته و با تمرکز روی کشش و انقباض بالا و پایین ببرید.  

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

تکنیک پرس سینه ویژه بدنسازان حرفه ای

همیشه بین ست ها یعنی زمانی که استراحت می کنید ماهیچه هدف را در انقباض و کشش مداوم قرار دهید. این عمل علاوه بر ریکاوری سریع تر، باعث افزایش جریان خون درون ماهیچه ها و رشد بهتر آن ها خواهد شد. دستگاه پرس بالاسینه به صورت تک دست: 4 ست 8 - 12 تکرار (هر سمت) + در چهارمین ست یک دراپ ست انجام دهید برای انجام این حرکت بر ابتدا صندلی دستگاه را به گونه ای تنظیم کنید که فشار بر روی بالا سینه قرار بگیرد. سپس روی آن به صورت مایل بنشینید و حرکت پرس را با در دست گرفتن یک اهرم انجام دهید. دقت کنید در هنگام پایین بردن دست نباید بدن پیچ بخورد در غیر این صورت باعث آسیب دیدگی از ناحیه ستون فقرات خواهید شد. اگر با این حرکت آشنایی قبلی ندارید ابتدا یک یا دو ست با وزنه سبک انجام داده سپس به سراغ ست های اصلی بروید. در صورتی که به این دستگاه دسترسی ندارید قفسه بالا سینه دمبل را انجام دهید.

پرس سینه

دستگاه های بدنسازی

برنامه سوپرست پرس سینه

پرس سینه دمبل با دمبل های موازی: 4 ست، 8 - 12 تکرار موازی نگه داشتن دمبل ها باعث می شود کشش و انقباض بهتری در سینه ایجاد کنید. شنا روی میز شیبدار: 4 ست، تکرار تا ناتوانی بالای پشتی میز شیبدار را گرفته پاها را عقب ببرید. آرنج ها را داخل (جمع) نگه داشته و حال شروع به شنا زدن کنید. دقت کنید اگر فشار زیادی به پشت بازوها وارد می شود باید کمی بدن خود را بالاتر ببرید تا بیشینه فشار به سینه وارد شود. انقباض کامل در این حرکت بسیار مهم است. فلای زیرسینه با سیمکش: 4 ست، 10 - 15 تکرار

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سالامت باشید :)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.