شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
غذا های مفید برای ورزش های هوازی و بدنسازی- آسمان فیتنس

غذا های مفید برای ورزش های هوازی و بدنسازی- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | تغذیه | 0 دیدگاه

تغذیه مناسب برای ورزش های هوازی و بدنسازی 

پیش غذا ،سوپ غلات کامل

سوپ جو دوسر

غذاهای مفید برای ورزش های هوازی:جوی دو سر از غلات خوشمز ه ای است که هضم آن در دستگاه گوارش آسان است، چه پیش از ورزش کردن مصرف شود و چه بعد ازآن .یکی دیگر از فواید آن این است که دارای فیبرهای محلول است که به پایین آمدن کلسترول خون کمک میکند. بهتر است جوی خالص بدون افزودنی های قندی خریداری کرده وخودتان با افزودن مواد مغذی و طعم های مختلف غذایی خوشمزه درست کنید. می توانید روی آن اجیل یا میوه های خشک هم بریزید تا هم شیرینی آن طبیعی باشد و هم به فیبر وآهن آن افزوده شود. 

فیبرهای شکم پر کن

غذاهای مفیدورزش هوازی مافین ها بسته به اینکه از چه ترکیباتی ساخته شده باشند می توانند مملو از مواد مغذی باشند . یک مافین بزرگ گه در شیرینی فروشی تهیه شده است می تواند حاوی 500کالری انرژی و20گرم چربی باشد. پس بهتر است مافین را خودتان در خانه درست کنید و در آن از میوه های خشک که خاصیت آنتی اکسیدان دارند و فیبر بیشتر یعنی آرد سبوس دار یا سبوس گندم استفاده کنید . در سبوس گندم مواد معدنی مثل روی هم وجود دارد که به تقویت سیستم ایمنی و داشتن پوست سالم کمک میکند . می توانید انواع توت یا کشمش را هم به مافین خود اضافه کنید تا خاصیت آنتی اکسیدان آن افزایش پیدا کند .  

بمب بتا کاروتن

هویج پخته

غذاهای مفید برای ورزش های هوازی

سیب زمینی و هویج شیرین واقعا یک ماده غذایی فوق العاده هستند. علاوه بر اینکه یک منبع عالی انرژی و کربوهیدارات هستند سرشار از ویتامین ها ومواد معدنی هم هستند.

غذاهای مفید برای ورزش های هوازی : یک فنجان سیب زمینی شیرین یا هویج می تواند 20 درصد از نیاز پتاسیم روزانه شمارا تامین کند ، علاوه براین  سرشار ازویتامین  B6 است وبیش از 70 درصداز نیاز شما به ویتامین  A را نیز تامین می کند (که بیشتر به شکل آنتی اکسیدان بتا کاروتن است) می توانید در این سالاد علاوه بر هویج از اسفناج هم استفاده کنید که منبع آهن است و کمی پرتقال یا لیمو هم به آن بیفزایید که منبع ویتامین C است وبه جذب بیشتر آهن هم کمک می کند.

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.