شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آموزش حرکات زیربغل با هالتر و دمبل- آسمان فیتنس

آموزش حرکات زیربغل با هالتر و دمبل- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | بدنسازی | 5 دیدگاه

آموزش حرکات زیربغل با هالتر و دمبل

دستگاه های وزنه آزاد

دستگاه بدنسازی لت زیربغل

   حرکات زیربغل :عضلات زیر بغل یک گروه عضلانی قدرتمند و پیچیده را تشکیل می دهند اما این اصلا بدین معنا نیست که تمرین روی آنها هم باید به همین اندازه پیچیده باشد اگر زمان کافی را برای تمرین هفتگی زیر بغل در نظر گرفته و حرکات پایه ای را نیز در برنامه تان بگنجانید می توانید مطمئن باشید که پاداش خوبی در زمینه رشد حجم و قدرت عایدتان خواهد شد . به طور کلی اعمال فشار بر عضلات لاتسیموس درسی ( که در طرفین پشت گسترده شده اند) و عضلات میانی و بالایی پشت نیازمند اجرای دو نوع حرکت می باشد . حرکات پارویی و حرکات کششی از بالای سر/ بارفیکس   شما هرگز به به عضلات زیربغل ضخیم و قدرتمند دست نخواهید یافت مگر اینکه به سراغ حرکات پایه ای و شناخته رفته و زیر بنا عضلانی خوبی برای خودتان دست وپا کنید .  

آموزش صحیح حرکات زبر بغل با هالتر و دمبل

 

زیر بغل هالتر خم

حرکات زیربغل :در حالی که از کمر به جلو خم شده اید بالا تنه را اندکی بالاتر از سطح موازی با زمین حفظ نموده و سینه را بیرون دهید تا قوس طبیعی پشت تان حفظ شود هالتر را با گیرش دست از رو در اختیار گرفته و فاصله بین دست ها را اندکی بیشتر از عرض شانه تنظیم نمایید . هالتر را با قدرت به سمت شکم بالا بکشید عضلات لاتسیموس ( پشتی بزرگ ) و عضلات میانی زیر بغل را به سختی منقبض نمایید و سپس هالتر را به آرامی پایین ببرید تا بازوهایتان به طور کامل صاف شوند .آموزش حرکات زیربغل با هالتر و دمبل زیربغل

زیر بغل هالتر خم دست برعکس

به سمت جلو خم شده و قوس طبعی کمر را ثابت نگه دارید هالتری را با گیرش بر عکس و با فاصله عرض شانه ( یا اندکی باز تر ) در دست بگیرید . آرنج ها را مستقیم بالا کشیده و هالتر را به سمت شکم حرکت دهید در حین بالا آوردن وزنه شانه هایتان باید اندکی به سمت عقب بچرخند لحظه ای در بخش فوقانی حرکت مکث نموده عضلات زیر بغل را به سختی منقبض کنید و سپس هالتر را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید . هالتر به هیچ وجه نباید در بین تکرار ها به زمین برخورد داشته باشد .  

زیر بغل دمبل تک خم

با یک دست دمبلی را در اختیار گرفته و دست آزادتان را روی یک میز مسطح بگذارید . همینطور که از کمر به جلو خم شده اید سینه را کمی متمایل به بیرون حفظ نموده وبرای تعادل بهتر یک پا جلو تر از پای دیگر قرار دهید تنه را در تمام طول حرکت ثابت نگه داشته و دمبل را آنقدر بالا بکشید که با بخش بیرونی سینه تماس پیدا کند . همزمان با بالا آوردن آرنج به طرف سقف باید شانه تان را هم به سمت عقب حرکت دهید سپس دمبل را مستقیم پایین برید تا به نقطه شروع برسد.

زیر بغل

آموزش حرکات زیربغل با هالتر و دمبل

زیر بغل دمبل خم چرخشی

یک جفت دمبل را با گیرش دست از رو در اختیار گرفته و بازو هایتان را صاف کنید از کمر به جلو خم شده و زانوها را نیز خم کنید در تمام طول حرکت قوس پشت تان را ثابت نگه داشته و سینه را بیرون بدهید دمبل ها را به سمت طرفین تنه بالا کشیده و همزمان کف دست ها را طوری بچرخانید که در بخش بالای حرکت به سمت جلو قرار بگیرند آرانج هایتان هم در زمان خم شدن باید مستقیم به سمت سقف حرکت کنند . پس از رسیدن به بخش فوقانی حرکت را معکوس نموده و دست ها را مجددا چرخش دهید تا در بخش پایین حرکت به همان وضعیت کف دست به سمت عقب برگردند .   مطالب مربوط به متن دستگاه بدنسازی زیر بغل   مطالب مربوط به متن حرکات زیر بغل با دستگاه .

 

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.