شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
اسکوات برای بانوان چه تاثیری دارد؟ -آسمان فیتنس

اسکوات برای بانوان چه تاثیری دارد؟ -آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس زنان | 9 دیدگاه

اسکات برای بانوان - آسمان فیتنس

اسکات یکی از حرکات که همه ی بانوان دوست دارند،  خانم ها علاقه شدیدی به باسنی زیبا جذاب و البته سفت دارند. هر روز با حجم انبوی از ایمیل ها مواجه میشم که خواستار حرکاتی برای بزرگ کردن باسن و فرم دادن هستند.لازم بذکر که چند هفته پیش مقاله ای در این باب تو سایت قرار دادم اما امروز با یک برنامه جدید و البته حرفه ای در خدمت شما هستم.

گروه ورزشی اسمان نهایت تلاش خود در تولید دستگاه بدنسازی مناسب برای بانوان قرار داده است تا بتواند رضایت بانوان در زمینه حرکات را جلب کند.

اسکات برای زنان-دستگاه بدنسازی هاگ اسکات

آموزش حرکت اسکات پا

آموزش اسکات

مثل آموزش های قبل اول باید بدن خود را گرم کنید برای گرم کردن عضلات پا می توانید بصورت آهسته دوچرخه ثابت بزنید یا اینکه بصورت آهسته طناب بزنید. لطفا قبل از اینکه سراغ میله هالتر بروید بصورت ذهنی تمرین اسکات را در ذهن خود اجرا کنید و سپس با یک میله خالی (بصورت خیلی جدی) یک ست ۱۲ تایی حرکت اسکات را اجرا کنید. اگر نکات بالا را اجرا کرده اید وزنه مناسب با توانایی خودتان را روی هالتر قرار دهید . وقتی وزنه مناسب را انتخاب کردید همانند حرکت شماره یک عکس بالا بصورت کاملا ایستاده و به زیر هالتر بروید. اگر وزنه را اشتباه انتخاب کرده باشید و هالتر زیادی سنگین باشد بدون شک برای اجرای حرکت عجله خواهید داشت ولی این حرکت باید با صبر و حوصله اجرا گردد. حال مانند شماره ۲ تصویر اسکات پا بالا حرکت را شروع کنید و بدون عجله شروع به پایین آمدن کنید. نگه داشتن تعادل ، نگه داشتن زاویه مناسب ستون مهره ها بسیار مهم است. در مرحله سوم باید توقف کنید ، اشتباهی که در اجرای تمرین اسکات پا صورت می گیرد زیاد پایین آمدن است پایین آمدن زیادی دو خطر برای شما دارد.

  • یک) امکان آسیب دیدگی شما در قسمت لگن زیاد خواهد بود (مخصوصا در دراز مدت)
  • دو) اگر وزنه شما سنگین باشد احتمال افتادن از پشت سر هست در هر صورت شما باید همانند مرحله چهارم تصویر بالا شروع به بالا آمدن کنید تا قامت شما کاملا صاف گردد.

آموزش اسکات برای بانوان

در هنگام انجام جرکت اسکات باید فرم بدن شما مانند تصویر بالا باشد ، یعنی اینکه پایین ترین حد نشستن شما باید به صورت 90 درجه باشد نه بیشتر چون ممکن است به لگن شما آسیب برسد .

هاگ اسکوات

اسکات برای زنان-فیتنس زنان-هاگ اسکوات

دستگاهی که در شکل بالا مشاهده میکنید تولید شرکت اسمان است و معروف به هاگ اسکوات است.

اسکات برای زنان-فیتنس زنان 

۱- دویدن روی سطح شیب دار با قدم های بلند

یکی از موثر ترین روش برای فرم دادن به باسن دویدن روی سطح شیب دار است. این عمل که همواره یک ورزش قدرتی و سرعتی میباشد عمل چربی سوزی را بخوبی انجام میدهد. در نتیجه عظلات شما مستحکم میشود و این عمل باعث صفت شدن باسن میشود. شما برای انجام این حرکت میتوانید از تردمیل استفاده نماید

۲- استپ(بالا و پاین رفتن روی جسم سخت)

چند بار بر روی آن بالا و پایین بروید. به این شکل که یک پایتان را بر روی سطح مورد نظر گذاشته، با یک فشار بدنتان را بالا بکشید و پای دیگر را همانند پای قبلی بالا بکشید. استپ شما برای انجام این حرکت در باشگاه یا منزل میتوانید از یک سطح بلند استفاده کنید

اسکات برای زنان-آموزش فیتنس بانوان

۳- لانچ دمبل

همانطور که در تصویر زی مشخص است شما یک جفت دمبل را بر میدارید وبه انجام حرکت زیر مشغول میشوید لانچ دمبل

۴- دستگاه بدنسازی اسکوات (اسکات)

خرک اسکوات

اسکات برای زنان-دستگاه بدنسازی خرک اسکات

 این آیتم را هم از جلو و هم از پشت انجام دهید .

یکی از بهترین و موثر ترین تمرینات برای زیبا کردن و بزرگ کردن باسن میباشد

به این نکته توجه کنید که حرکت اسکات یک حرکت قدرتی میباشد و هرچه ئزنه سنگین تری بزنید به نفع شماس این یه نکته رو اشاره کنم که تو جند تا سایت دیدم اشاره کرده بودن سنگین زدن آیتم اسکوات باعث بزرگ شدن پا نمیشود !!! این موضوع کاملا اشتپاه است تقریبا میشه گفت این حرکت ۵۰-۵۰ میباشد همانطور که به بزرگ شدن باسن و فرم دادن به ان کمک میکند دقیقا همین عمل را روی عظلات پا دارد. ولی من به شخصه این قول را به شما میدم با سنگین زدن این آیتم سود بی شماری را آز اندام زیبای خود میبرید توجه :هنگام زدن این حرکات حتما از کمربد استفاده نماید! سلامتی مهم تر از اندام زیبا میباشد به یاد داشته باشید که سوزاندن چربی‌های اضافه‌ی بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنیده به نظر برسند.

گروه ورزشی آسمان تولید کننده دستگاه های باشگاهی مدرن

با کلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.