شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه جلو پا سیمکش طرح بادی استرانگ |آسمان فیتنس

دستگاه جلو پا سیمکش طرح بادی استرانگ |آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 2 دیدگاه

دستگاه بدنسازی جلو پا سیمکش طرح بادی استرانگ- آسمان فیتنس

جلو پا دستگاه، یک دستگاه بدنسازی طرح بادی استرانگ می باشد. جلو پا دستگاه که در طرح بادی استرانگ است و تولید شرکت آسمان است . شرکت آسمان فیتنس توانسته است اغلب دستگاه های بدنسازی بادی استرانگ را در داخل کشور تولید کنید ، دستگاه بدنسازی جلو  پا از جمله این مدل است . در تصویر زیر نمونه ای از این دستگاه را مشاهده می کنید که به گفته اکثریت بدنسازان مطرح ایرانی کیفیت بالایی دارد .  

بیشتر بخوانید بهترین برند دستگاه بدنسازی

  در نمایشگاه تجهیزات بدنسازی در سال 98 ، بیشتر مراجعان و بازدید کنندگان از شباهت دستگاه های بدنسازی ساخت شرکت آسمان فیتنس با دستگاه های اصل خارجی تعجب زیادی کردند . دستگاه بدنسازی جلو پا که در عکس مشاهده میکنید به روز ترین جلو پا با مکانیزم های جدید توسط شرکت آسمان فیتنس طراحی و ساخته شده است و به رنگ های مختلف با توجه به سلیقه مشتری قابل تولید می باشد .   0"] دستگاه جلو پا]

دستگاه بدنسازی جلو پا

دستگاه جلو پا سیمکش طرح بادی استرانگ محصول شرکت آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی جلو پا از برند بادی استرانگ از جمله دستگاه بدنسازی مدرن به شمار می رود . به همین منظور بود که شرکت آسمان فیتنس تمام تلاش خود را به کار بست تا تجهیزات بدنسازی برند بادی استرانگ ، بادی تن و تکنو جیم را بومی سازی کند . دستگاه های بدنسازی ساخت شرکت آسمان فیتنس به صورت کاملا دقیق و حرفه ای ساخته می شود و از بهترین متریال ها در ساخت لوازم بدنسازی استفاده می کند .    

دستگاه بدنسازی جلو پا سیمکش لاین شماره یک- آسمان فیتنس

جلو پا ماشین طرح BODY STRONG

این دستگاه از بهترین نوع و ارزان ترین نوع ( البته نسبت به کیفیت ) در بازار است . دستگاه بدنسازی مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام از آنها هم شکل و شمایل خود را دارند ، و با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند. چیزی که در این میان کار را سخت می کند فهمیدن این موضوع است که کدام دستگاه کیفیت خوبی دارد . به همین منظور باید از شرکت هایی خرید انجام داد که هم سابقه زیاد در این عرصه داشته باشند و هم صداقت در مشاوره و در فروش داشته باشند .  شرکت آسمان فیتنس از جمله این شرکت ها می باشد ، که شما را در خرید تجهیزات بدنسازی تا مرحله آخر یاری می کند.    اگر نوک انگشتان پا مستقیماً به طرف بالا باشد ( تصویر a) همه بخش های عضله چهار سر ران به طور یکسان تمرین داده می شود . وقتی که نوک انگشتان پا به طرف داخل باشد (تصویر b) ، یعنی درشت نی به داخل چرخیده باشد ، هدف اصلی تمرین بخش داخلی چهار سر ران ، عضله پهن داخلی یا اشکی خواهد بود . در صورتی که نوک انگشتان پا به طرف خارج باشد ( تصویر c ) ، یعنی درشت نی به خارج چرخیده باشد ، بخش خارجی عضله چهار سر ران ، عضله پهن خارجی بیشتر تقویت می شود . 

 

دستگاه بدنسازی جلو پا سیمکش- آسمان فیتنس

 

جهت خرید دستگاه بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : ۰۲۱۶۵۵۸۳۸۲۰

مصطفی شیرازی ۰۹۱۲۶۸۶۲۷۵۹

شماره فکس : ۰۲۱۶۵۹۴۶۲۹۳

ارتباط از طریق واتساپ– بهزاد شیرازی  09127464157

 

گروه ورزشی ، صنعتی آسمان فیتنس را در پیج رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.