شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی- آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 1 دیدگاه

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی لازمه هر باشگاهی است. این مدل از دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی به دلیل داشتن کمک برای کسانی که خانم ها هم عضو باشگاه می شوند واقعا ضروری است. به این دلیل که خانم ها معمولا دستان ضعیف تری نسبت به آقایان دارند و برای اینکه بتوانند حرکت بارفیکس را انجام دهند نیاز به کمک دارند.

در دستگاه های بارفیکس قدیمی به این دلیل که کمکی نداشت بایستی یک نفر از پایین پای ورزشکاران پای ورزشکار را می گرفت و به اون کمک می داد و در مواقعی به این دلیل که پاهای شخص عرق کرده بود، دیگران از کمک دادن به ورزشکار اجتناب می کردند و این دلیلی بود برای انجام ندادن حرکت بارفیکس.

بارفیکس تاثیر بسیار زیادی در عضلات پشتی و ساخت V بدن دارد. در صورت اجتناب از انجام این حرکت مهم و اصلی ممکن است شکل بدن شما به آن شکل که می خواهید ساخته نشود و بدن هفتی نداشته باشید. همچنین عضلات پشتی شما بسیار ضعیف خواهید شد.

برای خرید این دستگاه می توانید با شماره تماس های زیر تماس بر قرار کنید. برای بر قراری تماس بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی - آسمان فیتنس

* در تصویر بالا دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس شکم خلبانی را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که رنگ دستگاه بنا به سفارش مشتری تغییر خواهد کرد.

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس از بهترین متریال ها ساخته شده است. زاویه و خم دستگاه پارالل بارفیکس بی نقص است و هیچ آسیبی به مفاصل ورزشکاران نخواهد زد. فشار کامل و حداکثری به عضلات هدف وارد می شود.

با دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس می توانید انواع حرکات را انجام دهید، این دستگاه یک دستگاه بدنسازی چند کاره است و می توان استفاده های مختلفی از جمله بارفیکس، شکم خلبانی، پارالل، تقویت و عضله سازی باسن ( مخصوص خانم ها ) و انواع حرکات ورزشی را می توان با همین دستگاه انجام داد.

آموزش انجام حرکت پارالل بارفیکس شکم خلبانی

یک اشتباه رایج برای تقویت عضله راست شکمی در حرکت شکم خلبانی پا جمع و پا صاف است .

همانطور که در جریان هستید یکی از حرکات نسبتا دشوار برای تقویت عضله راست شکمی حرکت شکم خلبانی است اما به راستی این حرکت چقدر باعث درگیری عضله راست شکمی می شود هانطور که در تصویر مشاهده میکنید اجرای این حرکت در دو شکل پا جمع و پا صاف می باشد در نوع پا صاف به دلیل افزایش  طول اهرم مقام و محدود شدن چرخش لگن به سمت بالا به دلیل سختی بیش از حد در اجرا تقریبا می توان گفت عضلات شکم در انقباض ایزومتریک قرار می گیرند و بیشتر از همه این عضله راست رانی و سوئز خاصره است که درگیر و تقویت می شود البته عضله شکمی نیز از نوع انقباض ایزومتریک درگیر هستند اما این نوع انقباض کمترین رشد را به همراه خواهد داشت پس برای تقویت عضله شکمی از نوع پا صاف استفاده نکنید .

آموزش انجام حرکت پارالل بارفیکس شکم خلبانی به ۲ روش اصلی

در نوع دوم که پا جمع است اهرم کوتاه و در نتیجه امکان چرخش لگن به سمت بالا افزایش می یابد در نتیجه این عضله راست شکمی است که در انتهای حرکت لگن را بالا می کشد و از نوع انقباض ایزوتونیک درونگرا در بالا بالا و برون گرم در پایین آمدن لگن در گیر می شود البته در همین نوع هم این سوئز خاصره و راست رانی است که باعث بالا آمد و پایین آمدن استخوان ران می شود .

پس اگر قرار است از این حرکت برای تقویت قسمت پایینی شکم استفاده کنید حتما از نوع پا جمع بهره ببرید و لگن خود را بالا بکشید و چرخش دهید.

 توجه داشته باشید در نوع پا صاف فشار بر مهره های کمری ال چهار و ال پنج به شدت زیاد خواهد شد و سبب کمر درد و بیرون زدگی دیسک های کمری بویژه این دو دیسک خواهد شد.

بیشتر بدانید: دستگاه بدنسازی شکم خانگی

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی یک دستگاه بدنسازی چند کاره و حرفه ای پرداختیم که ساخت شرکت آسمان فیتنس در کشور ایران است. علاوه بر اینکه می توانید این دستگاه حرفه ای و چندکاره را با بهترین کیفیت و قیمت در ایران تهیه کنید، می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و با یک دستگاه بندسازی چندین حرکت را انجام دهید.

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

 

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.