شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
غذاهای مفید بدنسازی و ورزش های هوازی- آسمان فیتنس

غذاهای مفید بدنسازی و ورزش های هوازی- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | تغذیه | 0 دیدگاه

غذاهای مفید بدنسازی و ورزش های هوازی-آسمان فیتنس

غذاهای مفید برای ورزش های هوازی می توانید بعداز ورزش های هوازی این غذاهای پر کربوهیدرات را بخورید تا تجدید قوا کنید.  

پیش غذا،سوپ غلات کامل

غذاهای مفید شامل جوی دوسر است که هضم آن در دستگاه گوارش آسان است،چه پیش از ورزش کردن مصرف شود وچه بعد از آن .یکی دیگر از فواید آن این است که دارای فیبرهای محلول است که به پایین آمدن کلسترول خون کمک می کند. بهتر است جوی خالص بدون افزودنی های قندی را خریداری کرده و خودتان باافزودن مواد مغذی و طعم های مختلف غذایی خوشمزه درست کنید. می توانید روی آن آجیل یا میوه های خشک هم بریزید تا هم شیرینی آن طبیعی باشد و هم به فیبر و آهن آن اضافه شود. تاثیرات سوپ در بدنسازی و فیتنس  

پاستا و پروتئین

کربوهیدرات همراه با پروتئین ترکیبی فوق العاده است که به ترمیم عضلات و تجدید قوای بدنی کمک می کند.به خاطر داشته باشید که لازم نیست پاستا حتما از گندم تهیه شده باشد نودل برنج هم از گزینه های خوب فاقد گلوتن است که بافت تردتری دارد و با همه  انواع سس ها می تواند مصرف بشود. گوشت هم دارای ویتامین های گروه بی است و میتواند سبب افزایش متابولیسم شده و منبعی برای تولید انرژی بیشتر باشد.    

حبوبات دوست دار قلب شما

می توانید با استفاده از حبوبات مختلف یک سالاد خوش رنگ و خوشمزه تهیه کنید که مملو از ویتامین ای است و برای سلامت و تقویت قلب شما بسیار مفید است و مصرف آن بویژه بعد از ورزش های هوازی لازم است. افزودن لوبیا به این سالاد رمز اصلی آن است چرا که حاوی پروتئین و کربوهیدرات فراوان است و به ترمیم عضلات و تجدید قوای آنها کمک می کند ، میتوانید این سالاد را به عنوان نهار مصرف کنید و یا آن را همراه با پروتئین های حیوانی مثل مرغ و ماهی به عنوان شام مصرف کنید.  

بمب بتا کاروتن

سیب زمینی و هویج شیرین واقعا یک ماده غذایی فوق العاده هستند. علاوه براینکه یک منبع عالی انرژی و کربوهیدرات هستند سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هم هستند. یک فنجان سیب زمینی شیرین یا هویج میتواند 20درصد از نیاز پتاسیم روزانه شمارا تامین کند ، علاوه براینکه سرشار از ویتامین بی6 است و بیش از 70 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین آ را نیز تامین می کند. می توانید در این سالاد علاوه بر هویج از اسفناج هم استفاده کنید که منبع آهن است و کمی پرتقال یا لیمو هم به آن بیفزایید که منبع ویتامین سی است و به جذب بیشتر آهن کمک می کند.

هویج و ویتامین های موثر در بدنسازی

سیب زمینی آب پز در بدنسازی چه تاثیری دارد  

و با برنامه های مختلف و حرفه ای برای فیتنس و بادی بیلدینگ استفاده نمایید.

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.