شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
چربی سوزی با ورزش های هوازی | آسمان فیتنس

چربی سوزی با ورزش های هوازی | آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 2 دیدگاه

ورزش های هوازی و آموزش چربی سوزی با ورزش های هوازی

در ادامه با گروه ورزشی آسمان فیتنس همراه باشید .

معمولا افرادی که به قصد کم کردن درصد چربی بدن در رژیم به سر می برند در این تصور هستند که انجام فعالیت هوازی بیشتر برابر با از دست دادن چربی بیشتر است . اما یک نکته این جا باقی میماند و آینکه انسان میتواند با کمی فکر با زحمت کمتر به مقصد برسد معمولا این افراد به اشتباه تمرین هوازی را قبل از تمرین با وزنه اجراء می‌کنند که این نوع اولویت‌دهی تمرینی یک اقدام بسیار اشتباه است.

دلیل افت فشار در تمرین چیست ؟

در تمرین هوازی ذخایر قندی بدن تهی می‌شود و زمانی‌که پس از تمرین هوازی شما اقدام به تمرین با وزنه می‌کنید دیگر قندی وجود ندارد که انرژی موردنیاز بدن را به هنگام تمرینات با وزنه تأمین کند . از آنجایی‌که تمرین با وزنه ، یک نوع ورزش غیرهوازی است بدن برای تأمین انرژی نمی‌تواند سراغ چربی‌ها برود و در نتیجه سریع الوصول ترین راه بدن برای تامین انرزی مورد نیاز تجزیه عضلات است و اینجا است که پدیده کاتابولیسم یا تخریب بافت‌های عضلانی رخ می دهد.

ورزش های هوازی چگونه چربی زیاد بسوزانیم

کسانی که قصد کاهش ذخایر چربی‌های اضافی بدن را دارند بایدبعد از چند جلسه تمرین با وزنه به فعالیت هوازی بپردازند با این روش هم برای تمرین با وزنه انرژی خواهید داشت . زمانی‌که شروع به تمرین هوازی می‌کنید به دلیل تهی بودن ذخایر قندی بدن ناچار به استفاده از چربی‌ها برای تأمین انرژی می شود. این روش به صورت کاملا علمی ثابت شده است و در مورد درست و غلط بودن این روش هیچ بحثی وجود ندارد البته میتوانید در پایان تمرین با وزنه و قبل از شروع تمرینات هوازی از مکمل های آنتی کاتابولیکی مانند گلوتامین ، آمینو ، BCAA استفاده نمایید.و با این کار ریسک کاتابولیک عضلات را به حداقل برسانید.

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام  به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

شاد و ورزشکار باشید .

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.