شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
ورزش زومبا استرانگ چیست؟-آسمان فیتنس

ورزش زومبا استرانگ چیست؟-آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | ایروبیک | 6 دیدگاه

زومبا استرانگ

بادی استرانگ کلمه اشتباهی است که این روزها به جای ورزش زومبا استرانگ به کار می برند. در سال های گذشته ما شاهد تغییرات زیادی در ورزش ها هستیم که ورزش های نو ظهور هم می تواند یکی از این تغییرات مهم و عجیب باشد .

آموزش ویدیو و تصویری ورزش زومبا استرانگ

در واقع زومبا استرانگ یک روش جذاب و پر انرژی برای تمرينى گروهى است که به تازگی ارئه شده است و توانسته طرفداران و علاقه مندان زیادی را برای خود جذب کند .

زومبا استرانگ - ورزش بادی استرانگ- آسمان فیتنس

ورزش زومبا استرانگ که به اشتباه ورزش بادی استرانگ نیز می نامند به اینگونه است که یک نفر به عنوان سر گروه به انجام حرکات ورزشی می پردازد و نفرات پشت سر او نیز همان حرکات را به صورت منظم انجام می دهند. ریتم این ورزش با آهنگ های مخصوص خود تنظیم می شود ، آهنگ های زومبا استرانگ ریتم تندی دارد و می توان گفت آهنگ های مخصوص به خودش را دارد هر چند می شود با آهنگ های با ریتم تند نیز این ورزش را انجام داد.

زومبا استرانگ - ورزش بادی استرانگ- آسمان فیتنس

تاثیرات ورزش زومبا استرانگ بر روی بدن

تمرينات متناوب با شدت بالا مى باشد كه با انطباق بر روى ريتم و بيت موسيقى مخصوص ، حركات قدرتى با وزن بدن، و افزايش ماكسيمم ضربان قلب ورزشكار را به چالش كشيده و سريعترين نتيجه را در چربى سوزى و رسيدن به تناسب اندام و اهداف آمادگى جسمانى حاصل مى شود. زومبا استرانگ روش تمرینی است که قدرت استقامت را در بدن بدون استفاده از هیچ گونه وسیله ای بالا میبرد و با شدت بالایی که دارد چربی سوزی عالی دارد وبه موازات ان عضله سازی صورت میگیرد . طراحی خاص ان به گونه ای است که بدن قابلیت تطابق با سیستم هوازی و بی هوازی را پیدا میکند وحرکات بر روی موزیک پیاده میشود وموزیک حرکت را هدایت میکند.

دوستان عزیز برای آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر میتونید به پیج اینستاگرام شرکت @asemanfitness1 مراجعه کنید وبا خریداران و دوستان ما اشنا شوید و همچنین برای دریافت فیلم های گرفته شده از دستگاه بدنسازی و باشگاه های تجهیز شده به شماره تلگرام و واتساپ 09127464157  و آیدی تلگرام  @  fitness_aseman را کپی کنید و در جست و جوی تلگرام پیست نمایید و مشاوره بگیرید.

 

برای خرید تجهیزات بدنسازی هوازی با شماره های زیر در تماس باشید .

جهت خرید دستگاه بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : ۰۲۱۶۵۵۸۳۸۲۰

مصطفی شیرازی ۰۹۱۲۶۸۶۲۷۵۹

شماره فکس : ۰۲۱۶۵۹۴۶۲۹۳

ارتباط از طریق واتساپ– بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و تندرست باشید :)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.