شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی زیر بغل - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی زیر بغل - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 5 دیدگاه

دستگاه بدنسازی زیر بغل - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد که در عکس زیر مشاهده میکنید تولید گروه صنعتی ورزشی اسمان است با توجه به سلیقه مشتری این دستگاه به رنگ های مختلف قابل تولید است گروه مهندسی اسمان نهایت سعی را در تولید این نوع دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد قرار داده است تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند .

دستگاه بدنسازی زیر بغل طرح mbh

اچ زیر بغل

دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد-Hزیر بغل

دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد که در شکل مشاهده میکنید همچنین از نام دستگاه مشخص است که

قابلیت افزایش وزنه به نیاز ورزشکار است.

  دستگاه بدنسازی زیر بغل که میتوان نام برد دستگاه بدنسازی لت یا زیر بغل عمود است که به صورت سیم کش است.

زیر بغل-لت

دستگاه بدنسازی زیر بغل-دستگاه بدنسازی حرفه ای لت

گروه ورزشی اسمان تولید کننده دستگاه های باشگاهی مدرن

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

اصول تمرینات زیربغل

بخش اول

یکی از دلایل اصلی ضعف بیشتر افراد در عضلات زیر بغل،تمرین دادن این عضله بعد از یک عضله بزرگ میباشد.

تقریبا اکثر افراد بعد از تمرین دادن عضلات سینه به سراغ تمرین دادن عضله زیربغل میروند.

این روش تمرین دادن عضلات باعث کاهش شدید کیفیت تمرین عضلات زیر بغل میشود. چراکه برای تمرین دادن عضلات زیر بغل شما نیازمند به انرژی زیادی در دستان خود هستید که بعد از تمرینات سینه دیگر توانی در آنها نیست. در ثانی عضلات سینه و زیر بغل به عنوان عضلات متقابل همدیگر محسوب میشوند. وقتی یکی از این عضلات تمرین داده میشوند موجب خستگی در عضله متقابل میشود. (عضلات پشت پا و جلو پا،پشت بازو و جلو بازو هم متقابل یکدیگر هستند) در صورتی داشتن ضعف در عضلات زیر بغل،برای داشتن توان بیشتر سعی کنید روز قبل از تمرین زیر بغل، تمرین ساعد و جلو بازو در برنامه تمرینی تان نباشد. معمولا عضلات به برنامه تمرینی یکنواخت به سرعت عادت میکنند. عادت به تمرین،باعث کاهش تحریکات(افزایش قدرت،رشد عضله) مثبت ورزش میشود. و همچنین ادامه این روند باعث تمرین زدگی و تنفر از تمرین میشود.

بخش دوم

سیم کش از جلو دست جمع یکی از بهترین حرکت ها برای شروع تمرین عضلات زیر بغل میباشد. حرکت زیر بغل کششی از پایین تک تک،از بهترین حرکت های زیر بغل میباشد که باعث توسعه و رشد عضله عضله زیر بغل میشود. . انجام این حرکت به هیچ عنوان به صورت جفت دست توصیه نمیشود. در حالت جفت دست فشار تمرین بیشتر بر روی ستون فقرات وارد میشود تا عضلات زیر بغل. بعد از حرکت سیم کش تک تک نوبت کششی اچ میرسد.این حرکت شباهت زیادی با حرکت هالتر خم دارد با این تفاوت که حد اقل فشار به ناحیه کمر وارد میشود. آخرین حرکت این برنامه تمرینی بارفیکس است.متاسفانه این حرکت ، حرکتی فراموش شده محسوب میشود و کمتر کسی در باشگاه تمایل به انجام انواع بارفیکس دارد. حرکت بارفیکس یک حرکت مادر بوده و بهترین و مهمترین حرکت برای افزایش پهنا و بخش بیرونی و بالایی عضلات زیر بغل به شمار میرود.

برای این حرکت ۲ ست ۱۲ تایی در نظر گرفته شده .در صورت توان انجام تکرار های بیشتر،از بار اضافه استفده کنید.برای این منظور میتوانید از ما بین ساق های خود یک دمبل با کمک یار تمرینی خود قرار دهید و یا اینکه از کمر بند های مخصوص که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنید. زیر بغل هالتر خم را میتوان حرفه ای ترین حرکت در تمرینات بدنسازی دانست، این حرکت باعث رشد چشمگیر عضله زیر بغل میشود زیربغل هالتر خم تمام بخش های عضلات زیربغل را تمرین می دهد از کول گرفته تا فیله های کمر تنها نکته در مورد این تمرین این است که باید در اجرای این حرکت نهایت دقت را داشت تا به طور صحیح انجام شود. در این حرکت نباید تکرارهای ضربه ای و تقلبی اجراء کنید.

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.