شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه آزاد- آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه آزاد- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 2 دیدگاه

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه آزاد - آسمان فیتنس 

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه آزاد که در شکل زیر مشاهده میکنید ساخت شرکت اسمان است.گروه تولیدی ورزشی اسمان با تجربه شانزده سال که در تولید دستگاه بدنسازی دارد توانسته است به کمک علم روز بهترین و جدیدترین دستگاه روز دنیا را به صورت حرفه ای به تولید برساند همان طور در شکل زیر مشاهده میکنید دستگاه بدنساری سرشانه وزنه ازاد از نامی که دارد تحمل بینهایت وزنه را دارد.

دستگاه بدنسازی سرشانه وزنه آزاد mbh- آسمان فیتنس 

دستگاهی که مشاهده میکنید ساخت شرکت آسمان فیتنس می باشد .که با توجه به درخواست مشتری رنگ بدنه و تشک آن تغییر می کند

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه ازاد

از خصوصیات این دستگاه بدنسازی نداشتن استحلاک و مقاومت بالاست

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه آزاد- آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی سر شانه وزنه ازاد دارای زین متحرک برای تمام قد ها است.

در این مطلب قصد داریم قبل از پرداختن به هر نوع آموزش از قبیل بدنسازی و فیتنس ابتدا شما را با آناتومی و عضلات بدن آشنا سازیم ، از این رو ابتدا با عضلات شانه و سطحی شروع میکنیم . در ادامه با گروه ورزشی آسمان فیتنس همراه باشید . سرشانه عضله ای قوی و بزرگ است و می توان گفت بیشترین حالت های تمرینی را دارد و اگر در انجام حرکات آن اشتباهی صورت گیرد ص2باعث مسدومیت و آسیب دیدن فرد خواهد شد . عضلات شانه سه دسته هستند که به ترتیب عضلات سطحی، عضلات عمقی و عضلات بازو نام دارند و از مهم ترین پایدار کنند های شانه هستند.

دستگاهبدنسازی سر شانه وزنه ازاد-گروه ورزشی اسمان

عضله سینه ای بزرگ یا پکتورالیس ماژور Pectoralis Major

این عضلات از یک طرف به استخوان های ترقوه و جناغ متصل میشود و از طرف دیگر به لبه خارجی ناودان بازویی متصل میشود. انقباض آن موجب نزدیک شدن، خم شدن به جلو و چرخش داخلی بازو میشود.

آناتومی عضلات سرشانه- آسمان فیتنس

عضله ذوزنقه یا تراپزیوس Trapezius

عضله تراپزیوس در پشت شانه است. این عضله بزرگ و پهن از یک طرف به پشت جمجمه و تعداد زیادی از مهره های گردنی و سینه ای میچسبد و از طرف دیگر به استخوان های ترقوه و کتف متصل میشود. وظیفه آن بالا بردن استخوان های ترقوه و کتف و در نتیجه بالا بردن کل شانه است.

عضله ذوزنقه یا تراپزیوس Trapezius- آسمان فیتنس

عضله لاتیسموس دورسی Latissimus dorsi muscle

این عضله بزرک و پهن در پشت تنه قرار دارد. از یک طرف به مهره های سینه ای و کمری متصل میشود و از طرف دیگر به کف ناودان بازویی میچسبد. وظیفه آن نزدیک کردن، به عقب بردن و چرخش داخلی بازو است. این عضله همچنین میتواند با انقباض خود کل شانه را به پایین و عقب بکشد.

عضله لاتیسموس دورسی Latissimus dorsi muscle- آسمان فیتنس

عضله دلتوئید Deltoid muscle

این عضله بزرگترین و قویترین عضله شانه است و برجستگی شانه را میسازد. این عضله در بالا به استخوان های ترقوه در جلو و استخوان کتف در عقب میچسبد و در پایین به یک برجستگی استخوانی که در یک سوم بالایی استخوان بازو قرار دارد متصل میشود. انقباض قسمت جلویی عضله موجب خم شدن بازو به جلو و چرخش داخلی آن میشود. انقباض قسمت عقبی عضله موجب به عقب رفتن بازو و چرخش خارجی آن میشود و انقباض قسمت بیرونی آن موجب به بالا رفتن بازو از کنار میشود. 

عضله دلتوئید Deltoid muscle- آسمان فیتنس

عضله دلتوئید Deltoid muscle

این عضله بزرگترین و قویترین عضله شانه است و برجستگی شانه را میسازد. این عضله در بالا به استخوان های ترقوه در جلو و استخوان کتف در عقب میچسبد و در پایین به یک برجستگی استخوانی که در یک سوم بالایی استخوان بازو قرار دارد متصل میشود. انقباض قسمت جلویی عضله موجب خم شدن بازو به جلو و چرخش داخلی آن میشود . انقباض قسمت عقبی عضله موجب به عقب رفتن بازو و چرخش خارجی آن میشود و انقباض قسمت بیرونی آن موجب به بالا رفتن بازو از کنار میشود.  

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.