شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
۱۳ روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی - آسمان فیتنس

۱۳ روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 7 دیدگاه

۱۳ روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی - آسمان فیتنس

گروه ورزشی آسمان فیتنس در زیر به بیان ۱۳ نکته و استراتژی پرداخته است که به طور کارآمدی باعث چربی‌ سوزی و حفظ عضلاتی میشود و بسیاری از افراد به صورت شخصی این

سیزده روش و نکته برای چربی سوزی و عضله سازی

۱) در زمان چربی‌ سوزی سنگین تمرین کنید .

امروزه یکی‌ از بزرگترین اشتباهاتی که بدن سازان در زمان چربی سوزی انجام میدهند استفاده از وزنه‌های سبک با تکرار‌های بالا می‌باشد. استفاده از وزنه‌های سبک در واقع این پیام را به عضلات شما میدهد که کوچکتر شوند .اگر شما نیاز‌های بدن خود در مورد افزایش قدرت و حفظ عضلات خود را برآورده نسازید بدن شما لاغر و ماهیچه‌های شما کوچک خواهند شد.پس سنگین تمرین کنید و البته فرم صحیح حرکات را همیشه حفظ کنید.وزنه بیشتر باعث عضله‌ سازی بیشتر میشود و به تبع آن‌ باعث چربی‌ سوزی بیشتری میشود. 

سیزده روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی-سینه بانوان-فیتنس زنان

۲) از انجام حرکات تمرینی بی‌ کیفیت دوری کنید.

یکی‌ دیگر از کارهایی که بدن سازان معمولاً آن را با برنامه خود ترکیب میکنند استفاده از یک سری تمرینات که نام آن را حرکات “کات کردن” گذاشته اند می‌باشد .این حرکات شامل استفاده از حرکات تمرینی با سیمکش و دستگاه با تکرار‌های بسیار بالا می‌باشد .درست است که در این حالت شما به دم عضلانی میرسید ولی‌ تنها نتیجه آن فقط همین یک مورد می‌باشد. از اینگونه تمرینات دوری کنید و به انجام تمرینات سنگین با حرکات با کیفیت بپردازید. تمرینات با کیفیت بسیار بیشتر باعث چربی‌ سوزی شما خواهند شد تا اینگونه تمرینات.

سیزده روش چربی‌ سوزی و عضله‌ سازی

۳) مصرف چربی‌‌های سالم را افزایش دهید.

احتمالا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که از یک رژیم کم کربوهیدرات همراه با مصرف مقدار کمی‌ غذا‌های فرآوری شده و شیرین پیروی می‌کنید. اگر اینگونه است بسیار خوب است ولی‌ در کنار این موضوع افرادی نیز هستند که تمایل دارند مقدار چربی‌ دریافتی خود را نیز کاهش دهند که این موضوع بد می‌باشد. چربی‌‌ها نه تنها از فعالیت هورمون‌های حیاتی و مهم حمایت میکنند بلکه باعث میشوند هنگامی که میزان مصرف کربوهیدرات پائین می‌باشد انرژی لازم به بدن برسد. منابع مهم این چربی‌‌های مفید عبارتند از آووکادو، آجیل ها، بادام تازه، کره‌ بادام زمینی‌، روغن زیتون و تخم مرغ.

۴) آبرسانی کافی‌ به بدن باعث افزایش سنتز پروتئین میشود

آبرسانی به بدن یکی‌ از مهمترین مسایلی می‌باشد که نه تنها برای فرایند چربی سوزی حیاتی است بلکه برای داشتن بدنی سالم و شاداب نیز ضروری می‌باشد. بدون آبرسانی کافی‌ به بدن بسیاری از فعالیت‌های درون بدن کند میشوند و بعضی‌ از آنها حتی متوقف میشوند.سم زدائی از بدن، سنتز مناسب پروتئین درون سلول‌ها و احساس سیری تنها چند مورد از مزایای مصرف کافی آب می‌باشد. سعی‌ کنید در روز حدود یک گالن آب بنوشید.

۵) از وعده غذایی تقلبی برای افزایش متابولیسم استفاده کنید

وعده غذایی تقلبی یا وعده ای که شامل دریافت بیشتر کالری نسبت به وعده‌های دیگر می‌باشد میتواند باعث مزایای بسیاری شود. اول از همه متابولیسم بدن که به خاطر کاهش میزان کالری پائین آمده است با مصرف این وعده دوباره متابولیسم سرعت می‌گیرد و دوما باعث آرامش روانی‌ بیشتری در شما خواهد شد. مصرف یک یا دو وعده تقلبی در هفته میتواند بسیار مفید باشد. ولی‌ مصرف بیشتر از این مقدار میتواند باعث ممانعت از فرایند چربی سوزی شود. ادامه در هفته های آتی ...

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

 

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.