شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
بتا آلانین - آسمان فیتنس

بتا آلانین - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دارو های بدنسازی | 0 دیدگاه

بتا آلانین - آسمان فیتنس

 یکی از آمینو اسیدی است که در عضلات بسیار فراوان بوده اما در سنتز پروتئین ها نقش ندارد به همین جهت آن را یک اسید آمینه غیر ساختاری دانسته که بیش نقش متابولیکی دارد و در واقع با ترکیب هیستیدین دی پپتید کارنوزین را میسازد . کارنوزین عموما در اسکلت ماهیچه ای یافت می شود و نقش تامپونی داشته و باعث کاهش اسیدوز در عضلات خواهد شد از تاثیرا بتاآلانین با افزایش سنتز کارنوزین که یک دی پپتید (دو آمینو اسیدی )بین سلولی می باشد رخ می دهد .

بتا آلانین چیست ؟ 

که در مجموع بحث افزایش ظرفیت بی هوازی عضله خواهد بود یعنی همان ظرفیت تامپونی که باعث کاهش خستگی و یا بهبود عملکرد خواهد شد که البته در فعالیت هایی که عامل محددیت و خستگی افزایش بیش از حد اسیدوز در عضلات و در نهایت در خون استهمانند رشته هایی مانند کشتی ˓جودو ˓دو هشتصد متر و......

اما در بدنسازی تقریبا پول حیف کردن است یعنی اگر بدنسازی کار می کنید پول اضافی دارید بتا آلانین تهیه کنید درست است سیستم انرژی در رشته بدنسازی بی هوازی بوده و تولید پروتون افزایش وعضله اسیدوز می شود ام در بدنسازی تمرینات عموما اسپلیت اجرا می شود و نایت دو عضله در یک جلسه تمرین داده می شود و آن هم با کلی استراحت بین ست پس عضله اسیدوز می شود اما مقدار اسید خون چندان تغییر نمی کند و هر چی هم اسید تولید شود بین هر ست به خون ریخته خواهد شد و هیچ محدودیتی را نخواهیم داشت که نیازی به مصرف بتاآلانین داشته باشیم البته در ترکیباتی همچون آمینو انرزی همه پمپ ها بیشتر نوشیدنی های انرژی زا بتا آلانین وجود دارد اما این مکمل ها بیشتر تاثیراتشان مربوط به سایر ترکیبات آنها است از جمله کافئین که پادشاه محرک ها ست پس بتا آلانین در کاهش خستگی کمک کننده است اما تا آن مقدار که برای آن به صورت جداگانه هزینه کنید ... مگر در رشته هایی مثل کشتی یا جودو فعالیت میکنید .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.