شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
کراس فیت چه نوع ورزشی است؟-آسمان فیتنس

کراس فیت چه نوع ورزشی است؟-آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 4 دیدگاه

ورزش کراس فیت - آسمان فیتنس

گروه ورزشی آسمان فیتنس با توجه به اینکه شما عزیزان در مورد ورزش کراس فیت سوالات بسیاری داشته اید این مقاله را آماده کرده تا پاسخگو شما عزیزان باشد . با ما همراه باشید . کراس فیت ترکیبی از ژیمناستیک، وزنه برداری ، دومیدانی و تمرین های استقامتی و ساختار این ورزش استفاده از وزن بدن است .

کراس فیت ورزشی برای افزایش قدرت بدنی

  کراس فیت به مجموع تمرینات و حرکات قدرتی ، سرعتی واستقامتی گفته میشود که منجر به بالا رفتن توان و عملکرد فردی ورزشکار می شود . به مجموع یا ترکیبی از قدرت ، سرعت و استقامت یک شخص (توان فرد) می گویند . 

کراس فیت-آسمان فیتنس

این تمرینات شامل حرکات قدرتی مانند انواع پرس های قدرتی در وزنه برداری ، تعادلی ، حرکات ژیمناستیک ، اکروباتیک ، پرش از موانع ، بالا رفتن از طناب ، بارفیکس ترکیبی ، دو سرعتی و انفجاری ، کشیدن ماشین در رقابتهای آقایان و سایر آیتم هایی که توسط هیئت فنی داوری و کارشناسان مربوطه طراحی گردیده و با استفاده از ابزاره های مورد نیاز قابل به اجرا و رقابت در صحنه مسابقات می باشد .  

کراس فیت و بدنسازی

در کراس فیت برخلاف بدنسازی هدف داشتن بدن زیبا نیست بلکه ساختن بدنی است که قادر به انجام هر کاری باشد .مدت تمرین کراس فیت بین 40 الی 60 دقیقه به طول می انجامد . در تمرینات کراس فیت گروه زیادی از عضلات بدن درگیر خواهد شد . انجام تمرینات کراس فیت تقریبا نفس گیر بوده و کالری زیادی را در طول انجام آن می سوزاند بنابراین این ورزش می تواند علاوه بر افزایش قدرت و انعطاف پذیری در کاهش چربی های بدن به طرز چشمگیری موثر است .  

یک کراس فیتر اگر بخواهد در سطح قهرمانی بدرخشد نیازمند تسلط به وزنه برداری ، ژیمناستیک و دومیدانیست .

این ورزش علاوه بر محاسن معایبی هم دارد و ان ریسک بالای آسیب دیدگی در مفاصل و خطر افتادگی سقوط و خطرات احتمالی در حین اجرای آیتم های آن دور از انتظار نمیباشد .   اماده و گرم کردن بدن به نحو مطلوب ، داشتن سابقه ورزشی سایر رشته های مرتبط به کراس فیت از قبل و حضور مربی آگاه و ناظر بر اجرای تمرینات فوق العاده در کاهش آسیب دیدگی و ضریب خطر را می کاهد . کراس فیت برنامه تمرینی دانشگاههای نظامی و پلیس امریکا، آتش نشانها ، بازیگران هنرهای رزمی ، نجات غریق ها و گروه های امداد بوده که بعدها شکل عمومی گرفته و طرفدارن بیشماری از سراسر جهان به آن علاقمند شده اند .

سازه کراس فیت 

وسیله ای چند کاره جهت انجام حرکات مربوط به ورزش کراس فیت است . این دستگاه میتواند با توجه به فضای موجود طراحی و ساخته شود . گروه صنعتی آسمان فیتنس این دستگاه را با زاویه سازی دقیق طراحی شده، انتخاب رنگ برای این سازه به سلیقه و انتخاب مشتری است .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی، سازه کراس فیت و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

 

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.