شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه- آسمان فیتنس

آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | بدنسازی | 2 دیدگاه

تمرینات سینه با دستگاه

دستگاه بدنسازی قفسه فلای

قفسه فلای

پرس سینه با دستگاه کراس اور

 دستگاه بدنسازی اورکراس سیم کش Sky Fitness  

 

آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه

پرس سینه با دستگاه :دستگیره های رکابی را به گیره های فوقانی یک دستگاه سیم کش متصل کنید. درست در وسط دستگاه قرار بگیرید زانوها را اندکی خم کنید و بدن تان را کمی به سمت جلو متمایل نمایید . برای دستیابی به ثبات بهتر در حین اجرای تکرارها می توانید یک پایتان را کمی جلوتر بگذارید دستگیره ها را با گیرش خنثی (کف دست ها رو به هم ) در اختیار گرفته و آرنج هایتان را اندکی خم کنید . دار یک حرکت همزمان به سمت پایین و داخل دستگیره ها را در جلوی بخش میانی بدن به هم نزدیک کنید و خم اندک آرنج ها را در تمام دامنه حرکت حفظ نمایید به مدت یک ثانیه در بخش اوج انقباض مکث نموده و سپس اجازه دهید تا دستگیره ها به آرامی به نقطه شروع بازگردند در برابر بالا رفتن وزنه مقاومت کنید  

پرس سینه کراس اور از پایین

در وسط دستگاه کراس اور بایستد و دستگیر ه های رکابی را از پایین در اختیار بگیرید . اجازه بدهید بازوهایتان به طرفین بدن کشیده شوند و کف دست ها را به سمت بالا نگه دارید     . با حفظ یک خمیدگی 20 درجه در آرنج ها دست ها را از جلوی بدن بالا کشید تا در ارتفاع سینه به هم برسند عضلات سینه را برای یک ثانیه به سختی منقبض نموده و سپس از همان مسیر کمانی به سمت پایین باز گردید .  

قفسه سینه با دستگاه پرس سینه سیمکش

آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه 

 دستگاه قفسه سینه نشسته صندلی دستگاه را طوری تنظیم کنید که وقتی دستگیره ها را در اختیار گرفتید شانه ها آرنج ها و دست هایتان در یک سطر افقی قرار بگیرند در حالی که با قامتی صاف به پشتی دستگاه تکیه زده اید دستگیره ها را با تمام قدرت به هم نزدیک کنید برای اثر کذارای بیشتر حرکت و کاهش خطر بروز آسیب آرنج هاینات را در تمام طول حرکت بالا نگهدارید سپس روند اجرای حرکت معکوس نموده و دستگیره ها را عقب ببرید تا کشش عمیقی در عضلات سینه تان ایجاد گردد .

پارالل سینه

 

آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه

 با بازوهای صاف بر روی میله های پارالل سوار شده وکف دست ها را به سمت داخل بگیرید سر را بالا نگه داشته و نگاهتان را به جلو بدوزید زانوها را مقداری خم نموده پاها را از پشت بالا بیاورید و کمی به سمت جلو متمایل شوید . بدنتان را با خم کردن آرنج ها پایین ببرید تا در بخش انتهای حرکت کشش عمیقی در عضلات سینه تان ایجاد شود . هنگامی که بازوهایتان به زاویه 90درجه رسیدند حرکت را متوقف کنید و به منظور کاهش فشار وارده به مفاصل شانه از پایین رفتن بیش از حد خودداری نمایید وزن بدن تان را با قدرت به سمت بالا پرس کنید تا بازو هایتان به طور کامل صاف شوند ( آرنج ها را قفل نکنید )  

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.