شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آموزش حرکات زیربغل با دستگاه - آسمان فیتنس

آموزش حرکات زیربغل با دستگاه - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | بدنسازی | 0 دیدگاه

آموزش حرکات زیربغل با دستگاه

دستگاه بدنسازی زیر بغل وزنه ازاد

لت زیربغل

دستگاه بدنسازی لت زیربغل

دستگاه بدنسازی تی بار

قایقی روئینگ  

زیربغل سیمکش دست باز از جلو

حرکات زیربغل با دستگاه :روی صندلی دستگاه نشسته و پاهایتان را زیر بالشتک های مخصوص آنها محکم کنید . میله را با فاصله زیاد بین دست ها در اختیار گرفته عضلات سبنه را بیرون وبالا نگه دارید و اندکی به سمت عقب متمایل شوید حرکت را با انقباض عضلات زیر بغل آغاز نموده و میله را با یک حرکت نرم پایین بکشید تا تقریبا با بخش بالایی سینه تماس پیدا کند برای لحظه ای در نقطه اوج انقباض مکث نموده و سپس میله را به آرامی به نقطه شروع باز گردانید تا کشش خوبی در عضلات درگیر به وود بیایید در زمان اجرای تکرارها از حرکت اضافی به سمت جلو و عقب خوداری کنید بالا تنه را در تمام طول حرکت تقریبا عمودنگه دارید . آموزش حرکات زیر بغل با دستگاه    

زیر بغل قایقی دست باز

  روی دستگاه بنشینید و یک میله صاف را با گیرش کف دست به سمت پایین با فاصله عرض شانه در دست بگیرید زانوها را اندکی خم نموده و پشت تان را صاف نگه دارید . میله رابه طرف بخش بالایی شکم کشیده و عضلات زیر بغل را منقبض نمایید سپس به آرامی به نقطه شروع باز گشته و ذره ای به سمت جلو متمایل شوید تا عضلات زیر بغل تحت کشش قرار بگیرند این حرکت به جلو نباید آنقدر زیاد باشد که موجب گرد شدن کمرتان گردد .

آموزش حرکات زیربغل دستگاه

زیر بغل تی بار

در حالی که پاها را به اندازه عرض شان9ه باز کرده و زانوها را اندکی خم نموده اید دستگیره های دستگاه را با گیرش دست از رو در اختیار گرفته و قوس پشت تان را در سراسر طول حرکت ثابت حفظ کنید .دمنه کامل حرکت را به آرامی طی کنید بالا کشیدن میله را تا رسیدن وزنه ها به جلوی سینه و پایین بردن آن را تا دستیانی به کشش کامل عضلانی ادامه دهید . زیر بغل با دستگاه اچ

زیر بغل با دستگاه اچ

صندلی را طوری تنظیم کنید که ساعدهایتان با زمین موازی شده و سینه تان به تکیه گاه جلویی دستگاه بچسبد . هر دو دستگیره دستگاه را در اختیار گرفته اما فقط یکی را به عقب بکشید ( گرفتن دستگیره سمت مخالف موجب حفظ ثبات تنه در حین اجرای حرکت خواهد شد )بر انقباض عضلات میانی پشت تمرکز نموده و دستگیره را تا جای ممکن به سمت سینه عقب بکشید ( از چرخش تنه خوداری کنید ) دامنه حرکت را کامل نموده و وزنه را به آرامی پایین ببرید تا بازویتان کانلا صاف شود می توانید تکرارهای هر دو دست را به صورت یک درمیان اجرا کنید یا اینکه تکرارهای هر دست را به طور مجزا کامل نمایید استفاده از هر دوی این روش ها باعث ایجاد تنوع در برنامه شما خواهد شد .  

زیر بغل با دستگاه اچ تک دست

استفاده از این حرکت به شما اجازه می دهد تا هر بار یک سمت بدن شما به طئر مجزا تحت فشار قرار داده و از دامنه حرکتی کامل تری در مقایسه با حرکات پارویی وزنه آزاد برخوردار گردد .روی صندلی دستگاه بنشینید بالا تنه رات به صفحه اسفنجی آن تکیه دهید و یکی از دستگیره ها را در اختیار بگسیرید وزنه را بدون چرخاندن تنه عقب بکشید تا آرنج دست فعال تا جای ممکن عقب برود و عضلات زیر بغل تحت بیشترین فشار قرار بگیرند سپس وزنه را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید تا تکرار کامل شود .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.