شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس- آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 1 دیدگاه

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس سیمکش

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس -آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی پارالل بارفیکس :این دستگاه به گونه ای طراحی شده است به چندین عضله بدن از جمله زیربغل و قفسه سینه و سرشانه ˓ شکم(این نوع حرکت به نام شکم خلبانی نیز گفته میشود )

 پارالل بارفیکس  -آسمان فیتنس

پشت بازو فشار مستقیم وارد کرده و باعث تقویت این عضلات شده است . و با کمک وزنه های دستگاه که از طریق سیم متصل به آن جا به جا میشود همی ورزشکارن چه ورزشکاران مبتدی چه با تجربه میتوانند تمام حرکات را انجام بدهند و همچنین تمام اطلاعات این دستگاه بر روی ان نصب شده است تا ورزشکاران به راحتی از آن استفاده کنند این دستگاه در اکثر باشگاه های بدنسازی وجود دارد و یکی از مهمترین >دستگاه بدنسازی به شمار می آید تمام وزن این دستگاه بر روی چهار پایه آن وارد می شود و همین باعث حفظ تعادل دستگاه شده و استفاده از آن را راحتر کرده است شرکت آسمان با چندین سال سابقه خود در ساخت و تولید دستگاه های بدنسازی تلاش کرده است که از نظر دامنه حرکتی و زاویه بهترین استاندار را داشته باشدو بهترین قطعات و رو کش و رنگ را برای تولیدات خود استفاده کند. که در طی استفاده از این دستگاه و سایر دستگاه های تولید شده هیچ خش و خطی بر روی آن وارد نشود . و همچنین این دستگاه در دو مدلبادی استرانگ و تکنو جیم ساخته میشود .

دستگاه بدنسازی- آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی پارالل بافیکس شکم خلبانی و همچنین دستگاه پارالل شکم ک  طراحی شده  است ک ورزشکار بجای وزنه ای میتوان از قدرت بدنی برای انجام حرکات  استفاده کرد که فشار زیادی به ناحیه شکم و بازو وارد میکند .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.