شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
مشخصات،قیمت دوچرخه bodystrong - آسمان فیتنس

مشخصات،قیمت دوچرخه bodystrong - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 2 دیدگاه

دوچرخه bodystrong

ازجمله شرکت های فعال و مطرح چینی که در زمینه تولید تجهیزات ورزشی فعالیت می کند شرکت بادی استرانگ می باشد که سابقه ای طولانی در این زمینه دارد. از نمونه های تولید شده و پرطرفدار آن دوچرخه ثابت باشگاهی می باشد که در انواع مختلف با ویژگی ها و امکانات متفاوتی تولید می شوند .

تمامی دوچرخه ثابت باشگاهی بادی استرانگ دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که این نشان از کیفیت بالای این محصولات می باشد. شرکت آسمان فیتنس با گرد هم آوردن بهترین محصولات می تواند در انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه ورزشی به شما کمک کند و شما را در حفظ سلامتیتان یاری رساند.

دوچرخه ثابت -]سمان فیتنس

دوچرخه ثابت بادی استرانگ FT6806E ساخت کشور چین، تحت لیسانس انگلستان و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که می توانید در صورت بروز خرابی یا پیش آمد مشکلی از آن استفاده کنید. این دوچرخه باشگاهی دارای 54 کیلوگرم وزن می باشد که می تواند به راحتی 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده و کاربر با حداکثر این وزن به راحتی با آن ورزش کند. با استفاده از این دوچرخه قادر خواهید بود، دوچرخه سواری را در 10 سطح متفاوت امتحان کرده و به تدریج عضلات خود را درگیر کنید تا دچار مشکلی نشوید.  

شما با استفاده از این دوچرخه ثابت باشگاهی میتوانید.

به راحتی عضلات پشت ران، سرینی و عضلات چهار سر خود را تقویت کنید و با نگاه کردن به نمایشگر دستگاه خود همیشه کنترل تمرینتان را در دست داشته باشید. این دوچرخه ثابت 6 برنامه تمرینی از پیش تعیین شده دارد که میتوان بدون ایجاد وقفه در تمرین به آسانی از این برنامه ها استفاده کرد. از ویژگی های خوب این دوچرخه ثابت آن است که کاربر می تواند با استفاده نمایشگر LED آن به خوبی اطلاعات مربوط به زمان، مسافت و کالری مصرفی خود را دریافت کرده و با اطلاع از آن برنامه ورزشی خوبی را طراحی کند. این دستگاه می تواند ضربان قلب کاربر خود را در 4 برنامه متفاوت به طور دقیق و راحت نشان داده و کاربر با اطلاع از وضعیت خود برنامه ریزی خوبی برای ورزش خود انجام دهد. انجام دوچرخه سواری برای افرادی که می خواهند توان هوازی خود را افزایش دهند از طرف پزشکان متخصص توصیه شده است. این دستگاه دارای ژنراتوری در بدنه دستگاه خود جهت تامین نیرو برای انجام فعالیت های خود می باشد

   

دوچرخه ثابت بادی استرانگ FT6806R دارای 76 کیلوگرم است که می تواند به واسطه بدنه محکمی که دارد .

به راحتی تا 150کیلوگرم را تحمل کند و کاربر به وسیله آن تحرک داشته باشد، ورزش خوبی انجام دهد و لذت ببرد. این دوچرخه ثابت باشگاهی دارای سیستم ایجاد فشار الکترومگنتی قابل هماهنگ با وزن و ضربان قلب ورزشکار است. از ویژگی های خوب این دوچرخه ثابت آن است که کاربرمی تواند با استفاده از نمایشگر LED آن به خوبی اطلاعات مربوط به زمان، مسافت، کالری مصرفی و ضربان قلب خود را دریافت کرده و با اطلاع از آن برنامه ورزشی خوبی را برای خود طراحی کند. صندلی این دوچرخه به صورت ارگونومیک بوده که در راحتی کاربر بسیار موثر خواهد بود و لذت استفاده از این دوچرخه را چند برابر خوهد کرد. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم فشار تمرینی دستگاه در 10 سطح متفاوت را دارد که به کاربر خود این اجازه را می دهد تا دوچرخه سواری را در سطوح مختلف را امتحان کند و لذت ببرد. انجام دوچرخه سواری برای افرادی که می خواهند توان هوازی خود را افزایش دهند، از طرف پزشکان متخصص، این ورزش توصیه شده است. شما با استفاده از این دوچرخه ثابت می توانید به راحتی عضلات پشت ران، سرینی و عضلات چهار سر خود را تقویت کنید و با نگاه کردن به نمایشگر دستگاه همیشه کنترل تمرینتان را در دست داشته باشید. این دستگاه دارای 6 برنامه از پیش تعیین شده است که قابلیت برنامه ریزی دستی نیز دارد و کاربر به راحتی می تواند برنامه دلخواه خود را با این دستگاه دنبال کند. بدنه این دستگاه فوق حرفه ای است که می تواند فشار وارده در حین تمرین را به راحتی تحمل کند. این دوچرخه ثابت دارای 2 سال و 5 سال خدمات پس از فروش است که در صورت به وجود آمدن مشکل و خرابی به کاربر خود کمک می کند.  

تجهیزات باشگاهی و بدنسازی خود را از ما تهیه کنید  .

جهت خرید دستگاه های بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : ۰۲۱۶۵۵۸۳۸۲۰

شماره فکس : ۰۲۱۶۵۹۴۶۲۹۳

ارتباط از طریق واتساپ– بهزاد شیرازی 09124764157

صفحه رسمی آسمان فیتنس در اینستاگرام :  asemanfitness1@

پیروز و سلامت باشید :)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.