شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
سوستانون چیست؟-آسمان فیتنس

سوستانون چیست؟-آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دارو های بدنسازی | 1 دیدگاه

سوستانون:

سوستانون250 یک ترکیب تستوسترونی روغنی و تزریقی است که توسط شرکت بین المللی داروسازی اورگانون تولید شده است.این دارو حاوی 4استر متفاوت تستوسترون میباشد که عبارتند از:تستوسترون پروپیونات (30میلی گرم)تستوسترون فنیل پروپیونات(60 میلی گرم) تستوسترون ایزوکاپروت (60 میلی گرم)و تستوسترون دکونات(100 میلی گرم)

سوستانون چیست؟  

البته این دارو در دوز پایین نیز تولید میشود . سوستانون که مجهز به مهندسی تستوسترون میباشد طوری طراحی شده است که تستوسترون را به سرعت در بدن آزاد کند و از فعالیت های طولانی برخوردار میباشد. استرهای پروپیونات و فنیل پروپیونات موجود در این فراورده به سرعت مورد مصرف قرار گرفته و ظرف 4 روز اول مصرف وارد گردش خون میشود. بقیه استرها کند تر در گردش خون آزاد میشوند و به مدت دو و سه هفته فعالیت خود را در بدن حفظ می کنند. سوستانون نیز مثل سایر فراورده های تستوسترون یک آنابولیک قوی بشمار می رود که فعالیت شدید آندروژنی دارد. این دارو بیشتر به عنوان حجم دهنده عضلات بکار می رود زیرا قدرت و حجم عضلات را به سرعت و بطور فوق العاده افزایش می دهد.  

فواید:

  این دارو بیشتر به عنوان حجم دهنده عضلات بکار می رود زیرا قدرت و حجم عضلات را به سرعت و بطور فوق العاده افزایش می دهد  

مضرات:

از آنجا که سوستانون یک آندروژن قوی بشمار می رود  انتظار بروز عوارض جانبی را داریم که عبارتند از:

  • چرب شدن پوست
  •  آکنه
  • رشد موی بدن و صورت
  •  کچلی زودرسدر برخی موارد 

 برای اینکه چنین عوارض را به حداقل برسانید حتما پروسکار یا پروسپار را به دوره درمان اضافه کنید زیرا فرایند تبدیل تستوسترون به دی اچ تی (دی هیدرو تستوسترون) را محدود میکند. در ضمن سوستانون بلافاصله وارد عمل شده و تولید طبیعی تستوسترون را متوقف میکند . در پایان دوره مصرف دارو شاید مصرف(کوریونیک گونادوتروپین انسانی) یا کلومید(کلومیفن سیترات) / نولوداکس(تاموکسیفین سیترات) ضروری باشد زیرا در این صورت شخص با مشکلات هورمونی مواجه نمی شود. توجه داشته باشید یک ماه پس از اخرین تزریق بازهم سوستانون در بدن فعال باقی میماند. اگر یک ماه پس از قطع مصرف استروئید ، درمان با داروی کمکی را شروع کنید باز هم به تاثیرات آن دست نمی یابید . در عوض باید مصرف اچ سی جی ، کلومید/نولواذکس را دو یا سه هفته به تاخیر اندازید تا در نقطه ای قرار بگیرید که به موجب آن مقدار آندروژن در خون به شدت کاهش یابد.    

نحوه مصرف :

  با توجه به اینکه سوستانون250 در حدود سه الی چهار هفته به صورت فعال در بدن باقی می ماند تنها یک تزریق در هر 10 روز برای بالا نگه داشتن سطح سرمی این داروی ترکیبی کفایت خواهد کرد ولـی با این وجود مصرف 250 میلی گرم در 10 روز الی 1000 میلی گرم در هفته از این دارو در میان ورزشکاران معمول است. توجه داشته باشید زمانی که دز مصرف این دارو از 750 الی 1000 میلی گرم در هفته بالاتر می رود فرار کردن از عوارض جانبی این دارو نیز عملاً ناممکن می شود، ضمن اینکه افزایش چندانی در اثرات مثبت این دارو نیز حاصل نمی شود.    

گروه ورزشی اسمان تولید کننده دستگاه های باشگاهی مدرن

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.