شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی داخل پا و بیرون پا

دستگاه بدنسازی داخل پا و بیرون پا

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 0 دیدگاه

دستگاه بدنسازی داخل پا دو کاره سیمکش- آسمان فیتنس

دستگاه داخل پا و بیرون پا را در شکل زیر مشاهده میفرمایید طرح تکنو جیم ساخت شرکت آسمان فیتنس می باشد. 

راه ارتباطی 

02165583820

09127464157

دستگاه بدنسازی داخل و خارج پا دو کاره سیمکش - آسمان فیتنس

  داخل پا سیمکش دو کاره

خیاطه پا

دستگاه داخل پا و بیرون پا-لوازم بدنسازی بادی استرانگ

دستگاه داخل پا و بیرون پا را که درعکس مشاهده میکنید تولید شرکت اسمان است این نوع مدل از کمیاب ترین دستگاه های روز دنیا است.به جرات میتوان گفت که هر کسی میل به تولید این نوع دستگاه را نداشته است.از دلایل متعددی که میتوان ذکر کرد پیچیدگی ناحیه اهرم  و همچنین دو کاره بودن ان است. علاقه شدید ورزشکاران به ناحیه عضلانی داخل و بیرون پا ما را راغب به تولید این دستگاه کرده است. ورزشکاران حرفه ای به خوبی میدانند که هر شرکتی قادر به تولید این نوع مدل نیس که بتواند هم داخل و هم بیرون پا را در بر بگیرد.

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

بهترین دستگاه بدنسازی داخل خارج پا دو کاره سیمکش - آسمان فیتنس

وهمچنین میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و با خریداران این محصول اشنا شوید. روی کلمه (asemanfitness1)کلیک کنید.

روش انجام حرکت بیرون پا:

برای انجام این حرکت روی صندلی دستگاه بنشینید وپشت ساق پاها را به پد دستگاه تکیه دهید تا جایی که میتوانید پاها را باز کنید وبعد دوباره به آرامی به حالت اول باز گردانید .این تمرین روی قسمت پا و ران ها کار میکند.

روش انجام حرکت داخل پا:

آموزش تصویری حرکت پا

همین حرکت را میتوانید با تکیه دادن ساق پاها به داخل با  دستگاه بدنسازی داخل پا دو کاره سیمکش آسمان فیتنس نیز انجام دهید که در این صورت نام حرکت داخل پا ماشین خواهد بود و روی ران ها وقسمت داخلی ساق پا تمرکز خواهد داشت. این حرکت یکی از بهترین حرکات حجیم کردن بخش داخلی عضلات پا و سفت شدن عضلات ران است. در این حرکت حتما باید کل دامنه حرکت اجرا شود و کاملا پاها را از طرفین باز کنید تا عضله ی داخل پا کاملا کشش را احساس کند و در بخش منفی هم حتما باید کاملا پاها راببندید و به هم فشار بدهید تا کاملا این عضله منقبض شود. تکنیک شدت دهنده دستگاه بدنسازی داخل پا دو کاره سیمکش  : برای فشار بیشتر به عضلات داخل ران میتوانید در بالای دامنه ی حرکت یعنی وقتی پاها را جمع کرده اید حدود چند ثانیه مکث کنید و عضلاتتان را منقبض نگه دارید. عضلات درگیر سرینی بزرگ و کوچک (باسن)بخش خارجی چهار سرران. جهت دریافت برنامه میتوانید عضو کانال فیتنس ما شوید. روی کلمه(fitnessaseman)کلیک کنید. گروه ورزشی اسمان

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.