شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
بهترین دستگاه بدنسازی پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن

بهترین دستگاه بدنسازی پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 6 دیدگاه

پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن را در شکل زیر مشاهده بفرمایید.

پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن که در شکل مشاهده میکنید تولید گروه صنعتی ورزشی اسمان است. کارشناسان شرکت باتجربه ای که داشته اند توانسته اند بهترین پرس پا و هاگ پا را تولید کنند. همان طور که در شکل مشاهده میکنید برای ساخت پرس پا و هاگ پا از تکنولوژی پیشرفته خم استفاده شده است.  

گروه صنعتی ورزشی آسمان فیتنس نهایت سعی خود را در تولید این نوع دستگاه قرار داده است. طبق سفارش مشتریان رنگ بدنه و شاسی قابل تغییر است. همان طور که در شکل مشاهده میکنید صفحه قرار گیری پا قابل تنظیم برای قد های کوتاه وبلند است.

 

پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن-دستگاه بدنسازی پا

پرس پا طرح بادی تن -آسمان فیتنس

   پرس پا و هاگ پا طرح بادی تن-body tone

دستگاه بدنسازی پرس پا bt - آسمان فیتنس

 

دستگاه بدنسازی هاگ پا  BT - گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس

 پرس پا ops وزنه آزاد که ساخت شرکت آسمان است با بهترین طراحی و رعایت اصول استاندارد هر دستگاه محدودیت وزنه ندارد و طبق سلیقه مشتری میتوان تغییر رنگ داده شود .اما در اصل رنگ اصلی این دستگاه مشکی نارنجی میباشد . میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و با خریداران این محصول اشنا شوید. 

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

چرا باید عضلات پا را تمرین دهیم

اگر تمرینات پای خود را حذف کنید، پس از مدتی تعادل میان بالاتنه و پایین تنه شما بهم خواهد خورد و ظاهر متناسبی نخواهید داشت. پاهای شما تکیه گاه محکمی در اجرای بسیاری از حرکات تمرینی بالاتنه هستند. بدون پاهای قوی از اجرای قوی در بسیاری از حرکات عاجز خواهید ماند. عضلات پا سهم بزرگی از کل عضلات بدن را شامل می شوند، در نتیجه انرژی بسیاری را تحت فعالیت مصرف می کنند. پس در دوره های چربی سوزی و کات نقش بسیار موثری خواهند داشت.   با تمرین های پا مخصوصا حرکتی مادر و چند مفصلی نظیر اسکات، می توانید ترشح هورمون های آنابولیک مانند تستسترون که حرف اول را در عضله سازی می زند افزایش دهید و لطف بزرگی به تمام عضلات بدن خود کنید. تمرینی مانند اسکات تقریبا تمامی عضلات شما را درگیر خواهد کرد و فواید زیادی برای شما خواهد داشت. پاهای ضعیف در دوران میانسالی نمی توانند همراهان خوبی برای شما باشند!   اگر می خواهید سالیان سال به راحتی و در سلامت قدم بزنید، حتما پاهای خود را از همین حالا تمرین دهید. به عنوان مثال تمرین دادن عضلات چهار سر ران می تواند فشار را از روی مفصل زانو کاهش دهد.   ریسک ابتلا به بسیاری از عارضه ها با تقویت عضلات پا کاهش چشمگیری خواهد داشت. به عنوان مثال “واریس سیاهرگ ها” در صورتی که عضلات ساق پای قوی ای داشته باشید و آن ها را تمرین دهید، کمتر شما را مورد هدف قرار خواهد داد .  

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.