شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
برند تکنو جیم تولید کننده تجهیزات بدنسازی جهان

برند تکنو جیم تولید کننده تجهیزات بدنسازی جهان

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 4 دیدگاه

تکنوجیم برند تولید کننده دستگاه بدنسازی

تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی در دنیا می باشد و کیفیت دستگاه بدنسازی باشگاهی تکنو جیم زبان زد است.

تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی

تکنو جیم در کشور ایتالیا قرار دارد و تجهیزات باشگاهی این برند در ایران هم از اقبال خوبی برخوردار است . شرکت صنعتی ورزشی آسمان فیتنس تولید کننده تجهیزات بدنسازی طرح تکنوجیم است. تجهیزات ورزشی طرح تکنوحیم شرکت آسمان فیتنس بسیار بسیار نزدیک به تجهیزات اصلی است و با همان کیفیت و دقت تولید می شود.

تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی - بهترین دستگاه بدنسازی  

تجهیزات باشگاهی تکنو جیم

در کل دنیا باشگاه های که از این شرکت خرید کرده اند جزء معتبرترین باشگاه های مناطق خود محسوب می شوند. به دلیل استقبال بالا از تجهیزات باشگاهی تکنوجیم برند چینی با نام بادی استرانگ فغالیت می کند که با توجه به قیمت مناسب تر و پایین نسبت به تکنوجیم مورد استقبال قرار گرفته است. تکنوجیم محصولات عالی ، کم نقصی ، موفق و نوآورنه ای برای صنعت فیتنس، علوم پزشکی و ورزشی ارائه نموده است.  

تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی - technogym Company  

اپلیکیشن سالمتی تکنو جیم

تکنوجیم هر روز و دائما در حال پیشرفت است و ایده های نو و تازه ای را ارائه می نماید که یکی از آنها اپلیکیشن ترغیب کننده شما برای ورزش است .

تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی

با اپلیکیشن های تکنوجیم شما می توانید علاوه بر زندگی به شیوه Wellness on the Go ، می توانید به عنوان یک کاربر به تمامی اطلاعات ورزشی و سلامتی خود در هرزمان و در هر مکان ، چه در باشگاه ، چه در منزل و یا بیرون، محل کار و حتی در سفر ، دسترسی داشته باشید.

 

نریو الساندری

نریو الساندری تکنوجیم را در سال 1983 در سن 22 سالگی تاسیس کرد. با کمک برادرش، پیرلویجی اولین قطعات تجهیزات باشگاهی را در گاراژ خانه شان طراحی و سپس ساختند.

نریو الساندری - تکنوجیم بهترین برند دستگاه بدنسازی

امروزه Technogym رهبر در بخش راه حل های فیتنس و سلامتی می باشد . هزار مرکز سلامتی و بیش از هزار خانه را در کل دنیا تجهیز کرده است. به طور حدودی محصولات تکنوجیم تقریبا توسط 35 میلیون نفر در روز استفاده می شود. این شرکت حدود 220 نفر را در 14 شاخه در کل اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و استرالیا به کار گرفته است. و 90 درصد از آنچه را که می سازد به بیش از ۱۰۰ کشور صادر می کند. علاوه بر تعهد به دنیای المپیک، باشگاه های ورزشی معتبر دنیا نیز با تکنوجیم برای آموزش تمرینی قهرمانان همکاری می کند از قبیل : میلان، اینتر، یونتوس، رئال مادرید و چلسی در فوتبال، فراری در فرمول 1 و لونا در قایقرانی.

شریک رسمی و جهانی تکنوجیم

در سال 2015 تکنوجیم شریک رسمی و جهانی شرکت Milan EXPO 2015 می باشد .

Milan EXPO  مجموعه‌ی نمایشگاه‌های است که ۱ می تا ۳۱ اکتبر۲۰۱۵ (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان ۱۳۹۴) در شهر میلان ایتالیا و پس از اکسپو سال ۲۰۱۲ کره جنوبی برگزار می‌گردد. این دومین بار است که میلان میزبان مجموعه نمایشگاهی اکسپو می‌گردد

  سایت رسمی تکنو جیم

گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس را در پیج رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

سلامت و پیروز باشید :)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.