شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
4روش برای تقویت عضلات شکم- آسمان فیتنس

4روش برای تقویت عضلات شکم- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | فیتنس | 3 دیدگاه

4روش برای تقویت عضلات شکم- آسمان فیتنس

شکم

با توجه به تحقیقات بخش سلامت گروه ورزشی آسمان فیتنس ، شکم جزو اولین نواحی تجمع چربی ست . تقویت عضلات شکم هم نوع خاص پروش را دارد . عضلات شکم بسیارقوی هستند و فقط دریک محدوده ی مشخصی حرکت میکنند و این باعث مشکل شدن پروش آنها می شود زیرا سعی و کوشش زیادی برای به نتیجه رسیدن تمرینات باید انجام داد. بنابراین یک سری برنامه طراحی شده که شامل :

1-حرکت دوچرخه

بهترین حرکت برای تقویت عضلات شکم (راست شکمی که در میان شکم قرار دارند) و عضلات مایل شکمی (که در کمر قرار می‌گیرند) است. برای انجام حرکت دوچرخه این‌گونه عمل کنید: به پشت دراز بکشید و انگشتان‌ را در پشت سرتان قلاب کنید. زانوهایتان را به سمت قفسه سینه‌تان بیاورید و تیغه‌های شانه را بدون کشیدن گردن از زمین بلند کنید. ساق پای چپتان را‌ به‌طور مستقیم نگه دارید، در حالی که به‌طور همزمان بخش بالایی بدن را به سمت راست می‌چرخانید و آرنج چپتان را به سمت راست زانوی راست ببرید. بعد پهلو‌هایتان را عوض کنید و آرنج راستتان را به سمت زانوی چپتان ببرید. حرکت‌ «پازدن» را با جابه‌جا کردن پهلوهایتان برای 12 تا 16 بار تکرار کنید .
 
حرکت دوچرخه برای تقویت عضلات شکم

2-دراز و نشست با پاهای متقاطع

دراز و نشست با پاهای عمودی یک حرکت موثر دیگر برای تقویت عضلات شکم (راست و مایل شکمی )است. به پشت دراز بکشید و پاهایتان را مستقیم باز کنید در حالی که زانوهایتان یکدیگر را قطع می‌کنند. می‌توانید برای حمایت دست‌هایتان را پشت سرتان بگذارید. عضلات شکمی‌تان را منقبض کنید و قفسه سینه‌تان را به سمت پاهایتان ببرید.پاهایتان را در موقعیت ثابتی نگه دارید. این حرکت را 12 تا 16 بار تکرار کنید
 
حرکت دراز و نشست برای تقویت عضلات شکم
 

3-لگد زدن با زانو:

در حالیکه آرنج ها روی زمین وتکیه شما روی آنها باشد دراز کشیده ،پاها را مستقیم به سمت جلو دراز کنید و چند سانتی متر آنهارا از زمین بلند کنید. تا جائیکه می توانید زانوی راست خود را به سمت سر بیاورید و پای چپ را به همان حالت کشیده نزدیک زمین نگهدارید . زانوی چپ را به طرف بالا و جلوی سر خود بکشید ،وهمزمان باآن پای راست خود را به وضعیت شروع حرکت برگردانید. به این حرکت ادامه دهید و زمانی که یک زانو  را به عقب می برید پای دیگر را به طرف جلو ببرید . آوردن زانوی راست به سمت بالا ،وسپس زانوی چپ تشکیل یک حرکت کامل را می دهد.

لگدزدن بازانو برای تقویت عضلات شکم

4-کرانچ:

روی زمین دراز کشیده دست هارا زیر سر قرار دهید ،سپس هر دو زانو را باهم تا حدی که می توانید بالا بیاورید ودراین وضعیت نگه دارید . سر وپشت خود را بالا بیاورید تا به زانوهای شما نزدیک شود.دراین وضعیت برای لحظه ای ثابت بماند. سپس پشت خود را به زمین نزدیک کنید تا به وضعیت شروع برگردد.درهنگام پائین آوردن ،پشت سرتان را روی زمین نگذارید.

باکلیک بر روی کلمه محصولات میتوانید از کلیه محصولات دیدن فرمایید.

گروه ورزشی آسمان فیتنس با توجه به نیاز افراد جامعه و سعی در بهبود وضعیت سلامت و تندرستی افراد با تولید تجهیزات بدنسازی در بهترین کیفیت روز به روز نقش مهمی را ایفا نموده است . 

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

 

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.