شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آموزش صحیح پرس سینه با هالتر و دمبل

آموزش صحیح پرس سینه با هالتر و دمبل

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | بدنسازی | 0 دیدگاه

آموزش صحیح پرس سینه با هالتر و دمبل-آسمان فیتنس

پرس سینه با هالتر و دمبل :وقتی صحبت از تمرین به میان باشد روزسینه معمولا بهترین روز هفته برای بدنسازان است در این قسمت میخواهیم توضیحی در مورد تمرینات سینه برایتان بیان کنیم که بتوانید از این مطالب استفاده کرده و تمرینات مفید تری داشته باشید . به عنوان یک مبتدی زیاد به فکر استفاده از وزنه های سنگین نباشید و نسبتا سبک کار کنید .

پرس بالا سینه با هالتر

 

هالتر را با گیرش دست از رو و با فاصله باز تر از عرض شانه در دست بگیرید وزنه را از روی پایه بلند کرده و مستقیم بالای صورتتان نگه دارید بخش بالای پشت و همینطور باسن تان را محکم به میز بفشارید و پاها را نیز به منظور حفظ تعادل بر روی زمین یا سکوی جلوی میز قرار دهید . میله را به آرامی به سمت بخش فوقانی سینه پایین آورده و از کوبیدن آن بر روی سینه جدا خوددداری کنید پس از یک توقف لحظه ای در بخش پایین مسیر اجرای حرکت را به سرعت به سمت بالا معکوس نموده و وزنه را به شکل انفجاری تا کمی قبل از قفل شدن آرنج ها بالا ببرید .  

پرس زیر سینه با هالتر

حرکت سینه با هالتر و دمبل

 شیب میز زیر سینه را حدودا زاویه 30-40درجه تنظیم کنید و روی آن دراز بکشید فتصله بین دست ها را اندکی باز تر از عرض شانه در نظر گرفته . هالتر را از روی پایه بلند کنید و با دستان صاف در بالای بخش پایینی عضله سینه نگه دارید هالتر را به آرامی پایین بیاورید تا تماس کوچکی با بخش زیر سینه پیدا کند و سپس روند حرکت را به سمت بالا معکوس نمایید. 

پرس سینه با دمبل

حرکت سینه با هالتر و دمبل  

 دو دمبل را در اختیار گرفته و روی یک میز مسطح دراز بکشید مچ ها را به سمت یکدیگر چرخانده و دست ها را در طرفین تنه نگه دارید دمبل ها را به سمت بالا پرس کنید و اجازه بدهید تا به شکل طبیعی دربالای حرکت به هم نزدیک شوند سپس حرکت را به سمت نقطه شروع معکوس نمایید تا در بخش انتهایی به کشش خوبی در عضلات سینه تان دست پیدا کنید .  

قفسه بالا سینه با دمبل

 میز بالا سینه را در زوایه 45درجه تنظیم کنید یک جفت دمبل را در دست گرفته و روی میز دراز بکشید تا پشتتان کاملا به تکیه گاه بچسبد .برای شروع دمیل ها را مستقیم در راستای بخش فوقانی سینه بالا ببرید تا بازوهایتان تقریبا صاف شوند در این حالت کف دست ها به سمت یکدیگر بوده و دمبل ها باهم در تماس هستتد . آرنج ها را در تمام دامنه حرکت اندکی خم  نگه دارید و دمبل ها را در یک مسیر کمانی شکل به سمت بیرون و طرفین بدن پایین ببرید هنگامی که بازوهایتان تقریبا در یک سطح افقی با تنه قرار می گیرند کف دست ها باید به سمت سقف باشد سپس دمبل ها را از همان مسیر به بالا بازگرداند و با انقباض شدید عضلات سینه به هم بفشارید

 

قفسه زیر سینه با دمبل

 

روی میز زیر سینه درازبکشید و دمبلی را در هر دست نگه دارید برای شروع وزنه ها را در راستای نیمه پایینی عضلات سینه بالا ببرید تا دست هایتان تقریبا صاف شوند در این وضعیت ب سمت هم بوده و دمبل ها نیز با یکدیگر در تماس خواهند بود آرنج ها را در در تمام دامنه حرکت کمی خم نگه دارید و دمبل ها را در یک مسیر کمانی شکل به سمت بیرون و طرفین بدن پایین ببرید هنگامی که بازوهایتان تقریبا در یک سطح افقی با تنه قرار میگیرند کف دست ها باید به سمت سقف باشند . و وزنه ها را در یک مسیر کمانی به نقطه شروع بازگردانید بالا بردن دمبل ها و رساندن آنها به یکدیگر را حتما با انقباض شدید عضلات سینه همراه کنید   سایت ما را دنبال کنید و از مطالبی که در مورد انجام حرکات صحیح  توضیحاتی داده میشود استفاده کنید که نتیجه مطلوبی بدست بیاورید  

 مطالب مرتبط  با آموزش پرس سینه و انجام حرکات صحیح >>>  آموزش حرکات پرس سینه با دستگاه بدنسازی <<< کلیک کنید .

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

مصطفی شیرازی 09126862759

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.