شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
5 مزیت استفاده از دستگاه های بدنسازی سیمکش آسمان فیتنس

5 مزیت استفاده از دستگاه های بدنسازی سیمکش آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 4 دیدگاه

5دلیل استفاده از دستگاه های بدنسازی ( آسمان فیتنس )

امروزه رسیدن به اندام متناسب دغدغه ی بسیاری از افراد در سنین مختلف است . انجام تمرین های ورزشی و تغذیه مناسب میتواند در رسیدن به نتیجه ی دلخواه به شما کمک کند .استفاده از دستگاه های بدنسازی سیمکش در تمرین های ورزشی یکی از بهترین راه ها برای تناسب اندام است .

دستگاه های بدنسازی شرکت آسمان فیتنس

در این مقاله به بررسی 5 مزیت استفاده از دستگاه های بدنسازی سیمکش میپردازیم .

با آسمان فیتنس همراه باشید : 

  • 1. امنیت دستگاه : انجام حرکت ها با استفاده از دستگاه های بدنسازی برای افراد مبتدی ، سالخورده و ورزشکارانی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند بسیار سودمند است . به علت کنترل روی وزنه ها نگرانی از بابت خارج شدن وزنه ها از کنترل وجود ندارد . 

دستگاه بدنسازی آسمان فیتنس قایقی سیمکش

( شرکت آسمان فیتنس با در نظر گرفتن تمام نکات و با سابقه ی درخشان خود در تولید تجهیزات بدنسازی دست به تولید دستگاه های بدنسازی سیمکش با برترین کیفیت زده است . )

  • 2. استفاده از حداکثر وزنه ها و ایجاد تعادل میان وزنه ها : در دستگاه های وزنه آزاد با افزایش تعداد وزنه هادرست انجام دادن حرکت دشوار است ، اما در دستگاه های سیمکش با افزایش تعداد وزنه ها تعادل بین آنها افزایش می یابد که ایمنی بدن را حین انجام تمرین با متمرکز کردن فشار در عضلات هدف و عدم آسیب رسانی به مفاصل حفظ میکند .
  • 3. تکنیک های افزایش شدت : وقتی می خواهید روی گروه خاصی از عضلات فشارضربتی وارد کنید ، معمولا دستگاه های بدنسازی مفید تر از وزنه آزاد هاهستند . بهترین نمونه ها از این حالت دراب ست (یا معکوس یا کاهشی ) می باشد که در این تکنیک با وزنه سنگین شروع کرده ، ست مشخصی را با کاهش وزنه بدون بدون استراحت انجام داده و تا پایان ست و ناتوانی عضله پیش می روید . برای سبک کردن وزنه کافیست فقط پین وزنه ها را یک یا دو ردیف جابه جا کنید در بیشتر موارد میتوانید این کار را در عرض چند ثانیه انجام دهید .
  • 4. عدم نیاز به یار : استفاده از دستگاه های سیمکش بسیار راحت است و برای افزایش وزنه ها نیاز به یار ندارید .
  • 5. فشار و کشش ثابت : در طول انجام حرکت با با دستگاه های سیمکش زمانی برای استراحت وجود ندارد، در نتیجه فشار روی عضلات ثابت میماند که علت این امر نیروی گرانش زمین( جاذبه ) است .

افزایش فشار بر عضلات شرکت آسمان فیتنس

شرکت مهندسی ساز آسمان فیتنس با استفاده از با کیفیت ترین مواد وجدید ترین تکنولوژی های روز دنیا دستگاه های بدنسازی سیمکش با برترین کیفیت تولید کرده اند .

مزیت دستگاه های بدنسازی شرکت آسمان فیتنس

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

 

با آسمان فیتنس بهترین باشید . 

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.