شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
بیوگرافی مظاهر تابانی- آسمان فیتنس

بیوگرافی مظاهر تابانی- آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | بیوگرافی | 1504 دیدگاه

بیوگرافی مظاهر تابانی - آسمان فیتنس

کشور عزیزمان ایران در هر رشته ورزشی اسطوره و قهرمانان بی نظیر و مثال زدنی دارد . شناخت این قهرمانان نه تنها باعث انتخاب اگو مناسب برای پیشرفت در زمینه ورزشی مرتبط است که سبب افزایش آگاهی ما نسبت به اسطوره های هم دوره خودمان می شود . از آنجایی که رشته بدنسازی یکی از محبوب ترین ها در زمینه ورزشی ست ، در این مقاله از گروه ورزشی آسمان فیتنس به یکی از قهرمانان سرشناس استان آذربایجان شرقی شهرستان سراب به نام جناب آقای مظاهر تابانی پرداخته ایم . مظاهر تابانی آبان ماه  1370 در شهرستان سراب دیده به جهان گشود . ایشان همچنین  مدرک علمی خود را در رشته حسابداری تا مقطع لیسانس ادامه دادند .

بیوگرافی مظاهر تابانی- آسمان فیتنس

 آقای مظاهر تابانی در همان ابتدای سنین نوجوانی در رشته های چون کشتی ، بوکس و کونگ فو  شروع به فعالیت کردند . استعداد بالای ایشان در رشته های ورزشی کشتی و بوکس بر کسی پوشیده نبود و به مرور زمان به رشته ی پرورش اندام ( بدنسازی ) علاقه مند شدند و به علت علاقه زیاد به بدنسازی  و دنبال کردن قهرمانان جهانی به عنوان الگو ، نظیر رونی کلمن ،به صورت حرفه ای بدنسازی را دنبال کردند .

مظاهر تابانی بر خلاف بسیاری از ورزشکاران بدنسازی با کمترین امکانات و تجهیزات که به گفته خود ایشان به چند صفحه و هالتر محدود می شد توانسته با عزم و اراده بسیارقوی خود به مدارج بالای رشته بدنسازی دست یابد و الگو بسیاری از افراد در این زمینه باشد . و بار دیگر به همگان ثابت کرد که خواستن توانستن است . 

افتخارات مظاهر تابانی 

  • کسب مدال طلا جهانی IFBB سال 2019 
  • کسب مدال برنز جهانی IFBB سال 2017
  • و ...

مظاهر تابانی - آسمان فیتنس

گرفتن کارت حرفه ای در رشته بدنسازی از اهداف مظاهر تابانی است و به هیچ عنوان قصد ندارد که زمان طولانی برای رسیدن به این دستاورد سپری کند .

 

مظاهر تابانی - بیو گرافی آسمان فیتنس

گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس رسیدن ایشان به مدارج بالا در رشته بدنسازی ، کسب مدال قهرمانی در این رشته و برافراشته کردن پرچم خوشرنگ کشور عزیزمان ایران در جهان را از خداوند خواستار است .

 

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.