شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
آسمان فیتنس
شرکت آسمان فیتنس: تولید کننده دستگاه های بدنسازی، باشگاهی و TRX
دستگاه بدنسازی هویست-hoist - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی هویست-hoist - آسمان فیتنس

توسط بهزاد شیرازی | تاریخ آخرین بروز رسانی: | دستگاه بدنسازی | 18 دیدگاه

دستگاه بدنسازی شرکت هویست Hoist company - آسمان فیتنس

شرکت هویست از جمله شرکت های صاحب نام در تولیدکننده انواع تجهیزات حرفه ای باشگاهی و خانگی بدنسازی در دنیا است که در سال 1997 در سن دیگوی کالیفرنیا تاسیس شده است . برند هویست از نام های شناخته شده در میان باشگاه های بدنسازی برتر دنیا است . یکی از مزیت های  آن طراحی ویژه دستگاه هاست به گونه ای که  برای مکان هایی با ظرفیت محدود نیز مناسب است . زیبایی و شکیل بودن محصولات هویست  HOIST از دیگر دلایل محبوبیت این شرکت است .

دستگاه بدنسازی اسمیت هویست - hoist smith -آسمان فیتنس

گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس توانسته با روش مهندسی معکوس دست به ساخت دستگاه های این برند معتبر بزند . مهندسین آسمان فیتنس ضمن در نظر گرفتن تمام نکات مهم در ساخت دستگاه های بدنسازی شرکت هویست من جمله زاویه سازی ، جدیدترین تکنولوژی ها نیز استفاده کرده که فناوری خم پیشرفته یکی از این موارد است . 

در ذیل چند نمونه ای از محصولات تولید شرکت آسمان فیتنس  را مشاهده کنید.

دستگاه بدنسازی پشت پا خوابیده سیمکش 

دستگاه بدنسازی پشت پا خوابیده سیمکش هویست - آسمان فیتنس

دستگاه پشت پا خوابیده سیمکش مدل هویست HOIST  که در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس تولید می شود با درگیر کردن عضلات بخش همسترینگ ، سرینی و دوقولو به شما در انجام این حرکت قدرتی کمک می کند . در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس زاویه دقیق دستگاه بدنسازی پشت پا خوابیده سیمکش سبب افزایش ایمنی دستگاه شده چرا که بدون آسیب رسانی به مفاصل ورزشکار می تواند عضلات هدف را در گیر نموده وسبب افزایش حجم و توانایی شود .

دستگاه قایقی روئینگ سیمکش

دستگاهه بدنسازی قایقی روئینگ سیمکش- هویست - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی قایقی روئینگ سیمکش مدل هویست HOIST که در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس تولید می شود .عضلات اصلی درگیر در حین تمرین شامل پشتی بزرگ ، ذوزنقه ای و عضلات کمکی عبارتند از دلتوئید خلفی ، ساعد ،گرد بزرگ و کوچک . نوع حرکت تمرینی با این دستگاه قدرتی ست و به علت زاویه سازی دقیق دستگاه بدنسازی قایقی روئینگ سیمکش آسمان فیتنس امکان خطا وجود ندارد .

دستگاه بدنسازی قایقی دسته متحرک - هویست - آسمان فیتنس

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

 

دستگاه بدنسازی داخل خارج پا دو کاره سیمکش

دستگاه بدنسازی داخل خارج پا دو کاره - هویست - آسمان فیتنس

دستگاه داخل خارج پا سیمکش مدل هویست HOIST  که در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس تولید می شود با درگیر کردن عضلات بخش نزدیک کننده و چهار سر ران به شما در انجام این حرکت مقاومتی کمک می کند . در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس زاویه دقیق دستگاه بدنسازی داخل خارج پا  سیمکش سبب افزایش ایمنی دستگاه شده چرا که بدون آسیب رسانی به مفاصل ورزشکار می تواند عضلات هدف را در گیر نموده و مناسب گسترش و برجسته کردنه ماهیچه های نزدیک کننده می باشد.

دستگاه قفسه سینه دو کاره سیمکش 

دستگاه قفسه سینه دوکاره سیمکش - هویست - آسمان فیتنس

دستگاه بدنسازی قفسه سینه دوکاره سیمکش مدل هویست HOIST که در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس تولید می شود . عضلات اصلی درگیر در حین تمرین شامل سینه ، دلتوئید قدامی عضله سه سر بازو است . نوع حرکت تمرینی با این دستگاه  تمرکزی و تکنیکی ست و به علت زاویه سازی دقیق دستگاه بدنسازی قفسه سینه دوکاره سیمکش آسمان فیتنس امکان خطا وجود ندارد وافراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند .

دستگاه بدنسازی سرشانه سیمکش

دستگاه بدنسازی سرشانه سیمکش - هویست - آسمان فیتنس

دستگاه سرشانه سیمکش مدل هویست HOIST  که در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس تولید می شود با درگیر کردن عضلات بخش دلتوئید قدامی ،دلتوئید جانبی ، ذوزنقه ای ، بخش بالایی عضلات سینه به شما در انجام این حرکت مقاومتی کمک می کند . در گروه ورزشی صنعتی آسمان فیتنس زاویه دقیق دستگاه بدنسازی سرشانه سیمکش سبب افزایش ایمنی دستگاه شده چرا که بدون آسیب رسانی به مفاصل ورزشکار می تواند عضلات هدف را در گیر نموده و مناسب گسترش و برجسته کردنه ماهیچه های بخش سرشانه  می باشد.

 

دستگاه سرینی سیمکش 

دستگاه سرینی سیمکش هویست - آسمان فیتنس

دستگاه سرینی وزنه آزاد 

دستگاه سرینی وزنه آزاد هویست - آسمان فیتنس

جهت خرید تجهیزات بدنسازی و مشاوره خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس شرکت : 02165583820

شماره فکس : 02165946293 

ارتباط از طریق واتساپ- بهزاد شیرازی 09127464157

گروه ورزشی آسمان فیتنس را در صفحه رسمی اینستاگرام به آیدی asemanfitness1@ دنبال کنید .

پیروز و سلامت باشید:)

ارسال دیدگاه برای این مطلب

وارد کردن موارد ستاره دار (*) الزامی است.